Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Sanok
    (38-500)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Kierownik sklepu

zakończona
Opublikowane 2019-11-13 11:25:59

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Kierownik sklepu
Sanok

Opis stanowiska

-    kompleksowe zarządzanie sklepem oraz produktem
-    realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie podległym zespołem
-    profesjonalna obsługa klienta
-    raportowanie swoich działań

Wymagania

-    doświadczenie w zarządzaniu sklepem
-    doświadczenie w zarządzaniu zespołem
-    znajomość języka angielskiego
-    zdolności przywódcze
-    entuzjazm
-    doskonałe standardy obsługi klienta

Oferujemy

-    umowa o pracę
-    stabilne zatrudnienie
-    atrakcyjny pakiet socjalny

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.