Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Nieruchomości

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Realizacji Inwestycji

Katowice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2019-11-15 12:22:29

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Realizacji Inwestycji
Katowice

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta – renomowanej firmy działającej w branży nieruchomości komercyjnych, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Realizacji Inwestycji

Miejsce pracy: Katowice, woj. śląskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem projektów inwestycyjnych, tj. kompleksowe przygotowanie (pod względem prawnym i infrastrukturalnym) nieruchomości stanowiących własność spółki do potrzeb przyszłej zabudowy mieszkaniowej lub komercyjnej,
  • Współpracę i egzekwowanie zadań od  podwykonawców,
  • Sprawozdawczość i raportowanie w zakresie prowadzonego projektu.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne, techniczne, prawnicze  lub pokrewne.
  • Doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych w jednej z następujących dziedzin:

     

  • branża nieruchomości,
  • projekty deweloperskie,
  • branża budowlana,
  • inwestycje infrastrukturalne (drogi lub sieci),

 

  • Dobra znajomość rynku nieruchomości na terenie Aglomeracji Śląskiej,
  • Znajomość podstawowych zagadnień prawnych dotyczących nieruchomości (księgi wieczyste, ewidencja gruntów, decyzje o warunkach zabudowy, plany zagospodarowania przestrzennego),
  • Dobra znajomość Excela,
  • Doświadczenie w załatwianiu spraw urzędowych,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, odpowiedzialność i skrupulatność,
  • Czynne prawo jazdy, kat B.

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Komfortowe warunki pracy i możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej firmie działającej na rynku lokalnym,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość korzystania z dodatkowych benefitów.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.