Praca na stanowisku Praktyki/Staż - stacjonarne i zdalne 30 kierunków do wyboru
Cała Polska
, Towarzystwo Wiedzy I PrzedsiębiorczościOpublikowane 2015-06-16 10:14:57
Opis działalności firmy
TWIP (Towarzystwo Wiedzy i Przedsiębiorczości) zostało zarejestrowane w 2008 roku w Koszalinie. Siedziba organizacji znajduje się obecnie w Szczecinie. Organizacja posiada swoje oddziały w 6 regionach Polski i zbudowała współpracę z ponad 40-ma szkołami, organizacjami i instytucjami, które wspiera m.in. w programach szkoleniowych, programach komunikacji, tworzeniu i budowaniu strategii oraz wspólnych projektów oraz rozwoju partnerstwa międzynarodowego. TWIP liczy sobie obecnie około 50 osób w różnych miastach Polski i krajach takich jak Bułgaria, Portugalia, Turcja. Niemal wszystkie osoby zrzeszone w organizacji mają ugruntowane doświadczenie zawodowe, wyższe doświadczenie (także akademickie), doświadczenie naukowe. W swojej strukturze posiadamy aktywnie działających trenerów, doradców zawodowych, informatyków, grafików, artystów oraz nauczycieli. W ciągu niemal 7 lat działalności uzyskaliśmy doświadczenie sukcesywnej realizacji projektów i programów finansowanych przez Unię Europejską, Komisję Europejską, programów finansowanych przez naszą organizację i współfinansowanych przez naszych partnerów. Jako Instytucja Otoczenia Biznesu, uzyskaliśmy status Instytucji Szkoleniowej, a także Agencji Zatrudnienia. Tylko w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowaliśmy we współpracy ponad 50 projektów międzynarodowych dofinansowanych przez Komisję Europejską, w tym około 20 jako liderzy, a z pośród tych ostatnich - 3 były realizowane krajach tj. Portugalia, Hiszpania, Armenia. Realizujemy projekty wymiany międzynarodowej, transferu wiedzy i innowacji, projekty informatyczne skierowane dla instytucji społecznych oraz projekty szkoleniowe związane m.in. z rozwojem zawodowym, społecznym, doskonaleniem pamięci. Zapraszamy do współpracy: więcej o naszej organizacji na www.twip.org.pl.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Opis stanowiska
Zapraszamy osoby chętne do odbycia praktyk/stażu w naszej firmie lub w firmach współpracujących z nami.
Kierunki do wyboru:
1. Specjalista ds. Turystyki –np. tworzenie zestawień turystycznych, informatorów, obsługa i budowanie portali o tematyce kultury, przyrody, historii i legend lokalnych, tworzenie tras turystycznych, obsługa ruchu turystycznego i projektów turystycznych).,
2. Specjalista ds. Promocji i marketingu – np. stosowanie narzędzi promocji PR i reklamy, wdrażanie planów promocji, systemów zarządzania treścią, obróbki zdjęć, grafiki, materiałów medialnych, badania atrakcyjności branż, wyborów konsumenckich, raporty badawcze i analiza danych źródłowych, tworzenie ankiet itp.).
3. Tłumacz języka angielskiego/niemieckiego/hiszpańskiego/włoskiego/tureckiego/francuskiego – np. prowadzenie lekcji językowych on-line, tłumaczenie tekstów i artykułów, lektor języka angielskiego na szkoleniach prowadzonych przez obcokrajowców).
4. Informatyka z grafiką komputerową –np. Tworzenie logotypów, projektowanie banerów, projektowanie elementów graficznych na strony, obróbka zdjęć, programowanie
5. Specjalista ds. Administracji – np. prowadzenie dokumentacji, kontrola prawidłowego obiegu dokumentacji, udział w projektach
6. Specjalista ds. Zarządzania – np.usprawnianie pracy, zarządzanie ludźmi, kontrola przebiegu pracy
7. Specjalista ds. Osób niepełnosprawnych – np.tworzenie serwisu internetowego dla osób niepełnosprawnych, organizacja szkoleń
8. Dziennikarstwo i zarządzanie informacją -np. redagowanie, pisanie, edytowanie artykułów, wyszukiwanie informacji, wywiady
9. Human resources – np.zarządzanie zasobami ludzkimi, współpraca, udział w projektach
10. Specjalista ds. Sportu i rekreacji – np.tworzenie portali sportowych, pozyskiwanie informacji o aktualnych wydarzeniach, organizacja wydarzeń
11. Specjalista ds. Analiz – np. analiza rynku, sporządzanie raportów, pozyskiwanie informacji
12. Specjalista ds. Trade Marketingu –np. badania i analizowanie rynku sprzedaży, przygotowywanie materiałów promocyjnych, opracowywanie działań promocyjnych, planowanie wydarzeń promocyjnych
13. Analityk biznesowy –np. odnajdywanie nowych obszarów biznesowych, analiza wymagań rynku, tworzenie dokumentacji biznesowej, udział w projektach
14. Architekt rozwiązań biznesowych – np.tworzenie rozwiązań biznesowych, tworzenie modelu biznesowego, zaangażowanie w prowadzone projekty
15. Specjalista ds. rozwoju biznesu –np. koordynacja projektów, sprawdzanie poziomu satysfakcji klienta, badania rynku i konkurencji, tworzenie raportów sprzedażowych
16. Specjalista ds. księgowości i finansów – np.samodzielne prowadzenie księgowości, kontrola prawidłowości rozliczeń, przygotowywanie dokumentacji, rozliczanie podatków, nadzór nad finansowymi aspektami przedsiębiorstwa
17. Project manager – np.zarządzanie projektami, zarządzanie zespołem ludzi, planowanie projektów, współpraca z innymi firmami, tworzenie raportów przebiegu projektów, zarządzanie czasem pracy
18. Specjalista ds. Rozliczeń i współpracy –np. aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie raportów, zapewnienie płynnej działalności finansowo-księgowej
19. Specjalista ds. Zarządzania bazą danych – np.praca nad dokumentacją, integracja danych, tworzenie zestawień, weryfikacja danych z bazą danych
20. Specjalista ds. Energii odnawialnej – np.budowa sieci dystrybucyjnej, terminowe składanie ofert, kontrola sprzedaży produktu, pozyskiwanie klientów z zakresu energii odnawialnej,
21. Specjalista ds. Efektywności energetycznej – np.pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja raportów końcowych, badanie potrzeb klientów, prowadzenie wstępnej analizy
22. Specjalista ds. Środowiska – np. przygotowywanie dokumentacji środowiskowej, branie udziału w projektach, wykonywanie analiz,
23. Specjalista ds. Żywienia i gastronomii –np. opracowywanie bazy posiłków, pisanie artykułów, dodawanie do bazy lokali gastronomicznych
24. Specjalista ds. Projektów unijnych –np. pozyskiwanie dofinansowania z programów unijnych, przygotowywanie wniosków, sporządzanie dokumentacji,
25. Specjalista ds. Szkoleń-np. organizacja szkoleń, koordynacja, przygotowywanie dokumentacji, tworzenie bazy szkoleń, raportowanie efektów,
26. Specjalista ds. Współpracy międzynarodowej – np. przygotowywanie projektów, kontakt z zagranicznymi partnerami, przygotowywanie dokumentacji,
27. Specjalista ds. Badań i transferu wiedzy- np.opracowywanie raportów, kontakt z klientami, przeprowadzanie badań
28. Analityk zdrowia – np.analiza rynku usług zdrowotnych, tworzenie raportów, zdobywanie informacji, analiza nawyków żywieniowych
29. Moderator badań społecznościowych – np. opracowywanie wyników, analiza, publikacje rezultatów, kontrola
30. Marketing zintegrowany w sieci – np. promocja i reklama w internecie, wizerunek firmy w mediach internetowych
Wymagania
Wymagana efektywność pracy, samodzielność w gospodarowaniu zadaniami i czasem, kreatywność i umiejętności pracy w grupie.
Praktyka / staż przeznaczona jest głównie dla studentów różnych kierunków studiów oraz absolwentów, którzy przed rozpoczęciem pracy zawodowej chcą uzyskać niezbędne doświadczenie i referencje.
Dokumenty: Po zrealizowaniu zadań wystawiamy zaświadczenie / referencje (
Oferujemy
Oferujemy
Forma pracy (do wyboru):
praktyka studencka
praktyka / staż w trakcie studiów
praktyka / staż absolwencki, Mobilność:
Forma osobista praktyki / stażu (ul. Franciszkańska 52, Koszalin, ul. 3 Maja 11 Szczecin)
możliwa forma zdalna (za pośrednictwem internetu) - konieczny dostęp do własnego komputera i internetu
Praktyka/staż są bezpłatne.