Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Logistyka / Spedycja / Magazynowanie

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Dyrektor Centrum Dystrybucyjnego

zakończona
Opublikowane 2019-11-20 15:21:08

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Dyrektor Centrum Dystrybucyjnego
Wrocław

Opis stanowiska

Firma Business Bridge Group Sp. z o. o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm medycznych - osoby do pracy na stanowisku Dyrektor Centrum Dystrybucyjnego.

 

Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

• usprawnianie procesów magazynowych, które poprawi wydajność pracy oraz utrzyma/ zwiększy poziom serwisu,
• zarządzanie nowoczesnym Centrum Dystrybucyjnym (administracja, reklamacje, transport, magazyn),
• kontrola oraz rozliczanie zaplanowanych działań, (osiąganie zamierzonych KPI),
• monitorowanie kluczowych wskaźników, a przede wszystkim dostępności kluczowych produktów i rotacji zapasów,
• terminowe wykonywanie zadań, nadzór nad obiegiem dokumentów i zachowaniem standardów BHP, tworzenie odpowiedniej atmosfery pracy, dobór pracowników,
• sporządzanie raportów i analiz,
• współdziałanie z działem IT w ramach rozwoju systemu magazynowego.

Wymagania

• doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem centrum logistycznym/dystrybucyjnym (co najmniej 3 lata w planowaniu procesów),
• duże zdolności analityczne oraz organizacji pracy własnej, cechuje Cię determinacja w realizacji celów i zadań,
• doświadczenie w pracy w zautomatyzowanym magazynie,
• znajomość najnowszych rozwiązania usprawniające gospodarkę magazynową oraz programy pakietu Microsoft Office - przede wszystkim Microsoft Excel,
• samodzielność, zaangażowanie i efektywność w działaniu,
• wykształcenie wyższe.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

• pracę w oparciu o umowę o pracę,
• rozwój kariery zawodowej oraz szansa na awans w firmie farmaceutycznej działającej na rynku ponad 20 lat,
• przejrzyste zasady wynagrodzenia i premii,
• dostępność pakietu medycznego,
• możliwość korzystania z Ubezpieczenia Lekowego,
• ubezpieczenie grupowe,
• dofinansowanie do pakietu sportowego,
• niezbędne narzędzia pracy- m.in. samochód służbowy.

Osoby zainteresowane prosimy o aplikację przez link: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Dyrektor-Centrum-Dystrybucyjnego/7796-6096-25-4d8-2707.html

Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355.
Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji.
W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej klauzuli, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszej klauzuli, Państwa kandydatura nie będzie rozpatrywana i zostanie automatycznie odrzucona:

“Klauzula zgody”
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych."


"Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych"
Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Legnickiej 65/1.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: rodo@bbgroup.com.pl lub adresem ul. Legnicka 65/1, 54-510 Wrocław.
Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO), wyłącznie w celu przedstawienia ofert zatrudnienia, a także przeprowadzania aktualnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych.
Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będę Klienci Administratora, którzy uczestniczą w procesach rekrutacyjnych. O fakcie przekazania Pana/Pani danych osobowych do Klienta Administratora, będziemy każdorazowo Pana/Panią informować. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są również podmioty odpowiedzialne za wspieranie Administratora przy realizacji procesów rekrutacyjnych, z którymi Administrator współpracuje na podstawie zawartych umów (są to w szczególności: Dostawcy Usług, Partnerzy, Współpracownicy).
Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych do momentu odwołania przez Pana/Panią zgody do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych i żądania ich usunięcia.
Przysługuje Panu/Pani prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych jest wymogiem obligatoryjnym w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Jednakże brak ich podania i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych z Pana/Pani udziałem.
Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.