Praca na stanowisku Technical Support Specialist
Szczecin
, Sunrise Financezakończona
Opublikowane 2015-06-18 22:01:23
Opublikowane 2015-06-18 22:01:23
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Technical Support Specialist
Szczecin
Opis stanowiska
Sunrise Finance jest nowoczesną, dynamicznie rozwijającą się firmą zatrudniającą ponad 100 pracowników. Przedmiotem naszej działalności jest obsługa klienta opierająca się na najwyższych, międzynarodowych standardach.Jeśli chciałbyś pracować w przyjaznych warunkach w międzynarodowym środowisku w Szczecinie, nie trać czasu, aplikuj teraz!
Już dziś w firmie Sunrise Finance poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Technical Support Specialist
Ref. TSS/ENG/06/2015
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa klientów międzynarodowych poprzez mail, chat oraz odbieranie połączeń przychodzących,
- rozwiązywanie problemów technicznych oraz zarządzanie kontami klientów firmy,
- kreowanie dobrego wizerunku firmy,
- zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta zgodnie z przyjętymi standardami.
Wymagania
- biegła znajomość języka angielskiego,- wykształcenie minimum średnie,
- motywacja do pracy oraz duży zapał do realizowania założonych celów,
- łatwość obsługi komputera, programów komputerowych oraz Internetu.
Mile widziane:
- znajomość drugiego języka obcego w stopniu komunikatywnym,
- doświadczenie w obsłudze klienta międzynarodowego bądź w sprzedaży.
Oferujemy
- wysokie wynagrodzenie zasadnicze + atrakcyjny system premiowy,- elastyczne godziny i komfortowe warunki pracy,
- kompleksowy plan szkoleń wewnętrznych oraz wsparcie trenera w trakcie pracy,
- możliwość rozwoju kariery zawodowej,
- program sportowo – rekreacyjny oraz bogaty plan bonusowy,
- pracę w międzynarodowym zespole.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji przez portal z dopiskiem TSS/ENG/06/2015.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.