Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Łódź
    (90-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Office Manager

Łódź

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2019-12-12 10:58:13

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Office Manager
Łódź

Opis stanowiska

Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjno-instalacyjnej, świadczącej usługi dla wielu gałęzi przemysłu i handlu, w związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

Office Manager

Miejscepracy: Łódź, woj. łódzkie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

 

  • Nadzór nad obsługą administracyjną sekretariatu,
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów finansowo-księgowych,
  • Współpracę w zakresie rozliczeń podatkowych z zewnętrznymi firmami księgowo-płacowymi w Polsce i w krajach Europy Środkowo-Wschodniej,
  • Nadzór nad płatnościami i kontrolę kont bankowych, w tym monitoring należności,
  • Obsługę kadrową pracowników oddziału (ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich, przygotowywanie danych do list płac),
  • Administrowanie podstawową dokumentacją RODO,
  • Współpracę z dostawcami usług i firmami zewnętrznymi,
  • Ścisłą współpracę z centralą firmy w Europie Zachodniej.

Wymagania

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem biurem lub działem administracyjnym,
  • Doświadczenie zawodowe w dziale księgowym, finansowym lub kadrowym,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra obsługi MS Office, w szczególności Excel,
  • Dobra organizacja pracy z dbałością o szczegóły, sumienność, samodzielność i zaangażowania w wykonywaną pracę, komunikatywność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem socjalnym,
  • Atmosferę współpracy i wzajemnego szacunku,
  • Niezbędne narzędzia pracy oraz pełny pakiet szkoleń.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.