Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Sosnowiec
    (41-200)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Koordynator ds. obsługi klienta z językiem Francuskim

Sosnowiec

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2020-01-07 09:56:28

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Koordynator ds. obsługi klienta z językiem Francuskim
Sosnowiec

Opis stanowiska

SMART-HR - JesteśmyAgencjąRekrutacyjnąrealizującąambitneprojektyrekrutacyjnedlanaszych Klientów.Cechujenasprecyzjawdziałaniuorazkrótkiczasrealizacjizleceń.

Dla naszego klientamiędzynarodowej firmy produkcyjnej z branży automotive, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator ds. obsługi klienta z językiem Francuskim
Miejscepracy: Sosnowiec

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wspieranie przydzielonej grupy kluczowych francuskich i belgijskich klientów firmy w zakresie całego procesu - od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu,
  • Przyjmowanie i obsługę zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy,
  • Ścisłą współpracę z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym we Francji/Belgii w zakresie zamówień i bieżącej obsługi klienta oraz współpracę z innymi działami firmy na całym świecie - magazynami wysyłkowymi, planowaniem dostaw, planowaniem popytu, zespołem ds. transportu, produkcją,
  • Analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień,
  • Uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego,
  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta francuskiego w centrum usług biznesowych, centrum logistycznym lub firmie międzynarodowej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o  pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego, m.in. szkolenia wprowadzające – system SAP, procesy, procedury, produkty oraz inne sprzyjające doskonaleniu swoich umiejętności,
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu,
  • Elastyczny system czasu pracy i realną ścieżkę kariery.