Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Finanse / Ekonomia

Oczekiwane wykształcenie

  • Magister

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Senior Manager (Financial Due Diligence)

Warszawa

, SMART-HR
147 dni do końca
Opublikowane 2020-01-07 10:20:31

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Senior Manager (Financial Due Diligence)
Warszawa

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta – lidera w branży doradztwa podatkowego i finansowego, obsługującego firmy krajowe i międzynarodowe, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Senior Manager (Financial Due Diligence)

Miejsce pracy: Warszawa lub Katowice

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Tworzenie i zarządzanie Działem Doradztwa Finansowego (Transaction Advisory),
  • Koordynowanie i prowadzenie procesów due diligence mających na celu identyfikowanie ryzyk finansowych związanych z inwestycją,
  • Utrzymywanie relacji z klientami oraz nawiązywanie nowych kontaktów,
  • Współpracę z inwestorami strategicznymi i PE,
  • Współpracę z zespołami prowadzącymi podatkowe due diligence.

Wymagania

  • Minimum 6-7 lat doświadczenia zawodowego w doradztwie finansowym – preferowane doświadczenie zdobywane w tzw. firmach Big4,
  • Doświadczenie w  samodzielnym prowadzeniu procesów due diligence,
  • Ugruntowana wiedza w zakresie finansów,
  • Biegła znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Wysokie umiejętności analityczne,
  • Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej i komunikatywność,
  • Uprawnień ACCA / biegłego rewidenta, które będą dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Możliwość stworzenia Działu „Transaction Advisory” w ramach dynamicznie rozwijającej się firmy doradczej i zarządzania nim,
  • Otwartą drogę do awansu partnerskiego,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie medyczne, Multisport, ubezpieczenie na życie itp. itd.),
  • Respektowanie i kładzenie dużego nacisku na tzw. work-life balance.