Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Finanse / Ekonomia

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Analityk procesów biznesowych

zakończona
Opublikowane 2020-02-10 09:05:07

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Analityk procesów biznesowych
Wrocław

Opis stanowiska

 

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – jednej z wiodących firm z branży finansowej w Polsce – osoby do pracy na stanowisku:

 

 

Analityk procesów biznesowych

 

Miejsce pracy: Wrocław

 

 

 

Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

 

  • przygotowywanie i modelowanie procesów biznesowych dla nowych inicjatyw biznesowych,

  • analiza wymagań użytkownika i sporządzanie specyfikacji biznesowej dla rozwiązań informatycznych, wraz z opracowywaniem map procesów biznesowych,

  • współpraca z wewnętrznymi działami firmy: IT, Project Manager, a także z dostawcami zewnętrznymi systemów informatycznych,

  • zarządzanie Rejestrem Produktu w projektach,

  • pomoc merytoryczna w fazach testowania i odbioru systemów informatycznych, administracja obiegiem dokumentów,

  • administracja dokumentacją projektową.

 

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz kilkuletnie (min. 3-letnie) doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,

  • cechują Cię takie umiejętności jak: zdolności analityczne, myślenie procesowe, kreatywność w tworzeniu nowych rozwiązań biznesowych, a także formułowanie wniosków wysuniętych z analiz,

  • posiadasz znajomość z zakresu analizy systemów informatycznych (integracji między systemami IT),

  • znasz się na tworzeniu dokumentacji technicznej i funkcjonalnej produktu,

  • potrafisz modelować bieżący stan oraz zachodzące zmiany w procesach biznesowych,

  • posiadasz umiejętność opisywania zmian za pomocą modelu Biznesowych Przypadków Użycia,

  • potrafisz umiejętnie identyfikować potrzeby biznesowe,

  • masz doświadczenie w pracy przy projektach realizowanych w złożonych organizacjach oraz projektach prowadzonych zwinnymi metodykami (Agile, DSDM) – dodatkowy atut,

  • posiadasz umiejętność modelowania z wykorzystaniem notacji UML, BPMN oraz znasz narzędzia: Visio, Enterprise Architect, Adonis – atut mile widziany.

Oferujemy

 

Pracodawca oferuje:

  • stabilne warunki zatrudnienia w prężnie rozwijającej się instytucji finansowej,

  • udział w ciekawych projektach w ambitnym zespole,

  • możliwość rozwoju zawodowego,

  • atrakcyjne wynagrodzenie,

  • pakiet benefitów (ubezpieczenie, opieka zdrowotna) i wiele innych,

  • narzędzia niezbędne do realizacji obowiązków służbowych.

 

 

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linku aplikacyjnego:

 https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Analityk-Procesow-Biznesowych/8180-6511-25-afb-2707.html

 

 

 

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.