Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Świdnica
    (58-105)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Account Manager

zakończona
Opublikowane 2020-02-10 09:14:03

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Account Manager
Świdnica

Opis stanowiska

Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – firmy z branży produkcyjnej - osoby do pracy na stanowisku:

 

Account Manager

Miejsce Pracy: okolice Świebodzic/Wałbrzycha



Jakie będą zadania na tym stanowisku pracy:

  • aktywna obsługa klientów niemieckojęzycznych, rejestracja i obsługa zamówień, a także monitorowanie ich realizacji,

  • pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych,

  • prowadzenie pro aktywnej sprzedaży, w tym negocjacje sprzedaży i przygotowywanie ofert,

  • tworzenie miesięcznych raportów sprzedaży,

  • przygotowywanie prezentacji sprzedażowych,

  • tworzenie raportów dotyczących wymagań, satysfakcji i reklamacji klientów.

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe (minimum stopień licencjata),

  • znasz biegle język angielski i niemiecki,

  • posiadasz doświadczenie w sprzedaży,

  • znasz w praktyce systemy ERP/CRM, a także bardzo dobrze czujesz się w środowisku MS Office (Excel),

  • jesteś otwarty i komunikatywny,

  • cechują Cię: orientacja na wyniki, systematyka w działaniu, a także strukturalne i analityczne myślenie,

  • posiadasz doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku – dodatkowy atut.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • stabilne zatrudnienie,

  • szkolenie wstępne,

  • rozwój zawodowy w dynamicznie rozwijającej się firmie i w międzynarodowym środowisku,

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia uwzględniające Twoje doświadczenie i umiejętności,

  • prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie,

  • pracę w nowoczesnych biurach i zakładach produkcyjnych,

  • przyjazne i elastyczne środowisko pracy.

 

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linku aplikacyjnego:

https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Account-Manager/8120-6449-25-4c4-2707.html

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.