Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Doradca Klienta ds. Technicznych

Katowice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2020-02-21 14:06:51

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Doradca Klienta ds. Technicznych
Katowice

Opis stanowiska

Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy, mającej stabilną pozycję rynkową, firmy posiadającej w swojej ofercie szeroką gamę możliwości produkcyjnych w zakresie obróbki szkła, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Doradca Klienta ds. Technicznych
Miejscepracy: okolice Katowic

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji biznesowych z aktualnymi i przyszłymi klientami firmy na terenie całej Polski,
  • Profesjonalne doradztwo produktowe w zakresie oferowanego asortymentu sprzedaży i usług,
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami firmy,
  • Monitorowanie i analizowanie sytuacji rynkowej oraz inicjowanie rozwiązań ukierunkowanych na systematyczny wzrost sprzedaży,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku,
  • Realizację i nadzór nad budżetem sprzedaży,
  • Współpracę i skuteczną komunikację z innymi działami firmy.

Wymagania

  • Minimum 2 letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprzedażowym,
  • Dyspozycyjności i gotowości do odbywania podróży służbowych,
  • Znajomości technik sprzedaży i negocjacji,
  • Dobrej znajomości MS Office,
  • Czynnego prawa jazdy kat. B,
  • Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej pozwalającej na profesjonalną obsługę klientów biznesowych,
  • Znajomość języka angielskiego będzie mile widziana – ale nie jest wymagana.

Oferujemy

  • Stabilne i satysfakcjonujące zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Realne możliwości rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i prowizyjnej,
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon),
  • Pracę w pozytywnej atmosferze w dynamicznym, pozytywnym zespole.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.