Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Gdynia
    (80-801)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Customer Service Specialist with Czech or Dutch

zakończona
Opublikowane 2020-03-03 15:40:06

Opis działalności firmy

Talentuno to platforma stworzona by wspierać talenty przy wykorzystaniu potęgi crowdsourcingu. Pragniemy umożliwić każdemu stanie się częścią branży rekrutacyjnej i czerpanie z niej korzyści. Talentuno wykorzystuje technologię, by wspierać każdego w procesie polecania swoich znajomych na otwarte stanowiska i zarabianiu na tym. Nasz napędzany przez technologię system biznesowy umożliwia firmom skuteczniejsze pozyskiwanie Kandydatów przy o wiele niższych kosztach. Demokratyzując branżę rekrutacji, firmy zyskują dostęp do tysięcy rekruterów-freelancerów pracujących na ich sukces. W ten sposób rozwiązujemy odwieczny problem dostępu do zasobów ludzkich.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Customer Service Specialist with Czech or Dutch
Gdynia

Opis stanowiska

Talentuno is changing the way people find jobs and build careers. We have unlocked the power of crowdsourcing to enable anyone to not only find the career they want but also earn money by helping others do the same. We are at a time where the company is exploding with demand and we are hiring the people who will help lead us into our next growth phase and our international expansion. We keep the organization as small as we can and operate at startup speed. Every individual that works for us must operate at a world class level to meet the ambition we have for our company.

Now we are looking for: Customer Service Specialist with Czech or Dutch

Wymagania

SOME OF THE DAILY TASKS YOU WILL PERFORM:
- To conduct media and Internet searches on companies and individuals in English and Czech or Dutch
- To investigate official sources (registrars, regulators, courts, etc.) for information on companies and individuals
- To cooperate with external vendors (verification of provided information, placing them in a report in a standardized format, etc.)
- To analyze the collected information with a view to reputational risk (sanctions, corruption, bribery, money laundering, terrorism financing, regulatory violations, etc.)
- To prepare comprehensive reports in English and/or in Czech or Dutch, which are: in a standardized format, in accordance with our internal Research Methodology and Style Guide, meeting client specific requirements, delivered on time

WHAT DO YOU NEED TO BRING?
- Fluency in both English and Czech or Dutch (ability to understand legal language will be an asset)
- Very good Internet research and analytical skills
- Excellent self-organizational and planning skills as well as ability to work on several tasks at the same time
- Interest in current affairs and/or political science

YOU WILL BE EVEN MORE COMPETITIVE IF:
- You have a Bachelor’s degree or Master’s degree in linguistics or translation, international relations, political science or journalism
- Interest in the fields of financial crime, anti-bribery, anti-corruption, and anti-money laundering regulations

Oferujemy

YOU RECEIVE:
Development: e-learning platform, a range of workshops and international projects
Onboarding: structured training and buddy support
Information: access to real-time economic data
Diversity: colleagues from 40 countries [working in Gdynia]
Charity: 2 additional days off for voluntary jobs
Perks: multisport card, private medical healthcare, employee assistance program, pension plan
Office: chillout room with video games, massage chairs, and ping-pong table
Activities: sport teams and social events to join
Future: corporate pension plan and employee insurance