Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Księgowy/a z językiem angielskim

zakończona
Opublikowane 2020-03-03 16:33:19

Opis działalności firmy

Talentuno to platforma stworzona by wspierać talenty przy wykorzystaniu potęgi crowdsourcingu. Pragniemy umożliwić każdemu stanie się częścią branży rekrutacyjnej i czerpanie z niej korzyści. Talentuno wykorzystuje technologię, by wspierać każdego w procesie polecania swoich znajomych na otwarte stanowiska i zarabianiu na tym. Nasz napędzany przez technologię system biznesowy umożliwia firmom skuteczniejsze pozyskiwanie Kandydatów przy o wiele niższych kosztach. Demokratyzując branżę rekrutacji, firmy zyskują dostęp do tysięcy rekruterów-freelancerów pracujących na ich sukces. W ten sposób rozwiązujemy odwieczny problem dostępu do zasobów ludzkich.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Księgowy/a z językiem angielskim
Katowice

Opis stanowiska

W dziale OtC:księgowanie wyciągów bankowych i alokowanie płatności przychodzących

W dziale PtP:księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności

W dziale RtR:przygotowaniem sprawozdań finansowych/raportów okresowych; wykonywanie księgowań w księdze głównej, prowadzenie rejestru środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych itp.; uzgadnianie sald księgi głównej z dziennikami pomocniczymi; konsolidacja oraz potwierdzanie sald oraz transakcji w spółkach grupy

Oraz:

  • Czynności związane z zamknięciem miesiąca
  • Utrzymywanie kontaktu z dostawcami (monitoring należności / terminów płatności, uzgadnianie salda rozrachunków itp.)
  • Utrzymywanie kontaktu z pracownikami działu sprzedaży / zakupów klienta
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowej
  • Zapewnienie zgodności działań z procedurami
  • Aktywna współpraca z innymi działami oraz jednostkami firmy z krajów niemieckojęzycznych
  • Możliwość uczestniczenia w projektach przenoszenia wiedzy z innych europejskich lokalizacji firm

Wymagania

  • Wykształcenie min. licencjackiew obszarze Finansów, Rachunkowości lub pokrewnych
  • Doświadczeniew finansach, preferowane w obszarze BPO/SSC
  • Bardzo dobra znajomosć języka angielskiego i/lub niemieckiego (min. B2)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Umiejętność szybkiego uczenia się
  • Dokładność i dobra organizacja czasu, zorientowanie na szczegóły
  • Energia i chęć do działania

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (4500 – 7500 pln brutto)
  • System kafeteryjny
  • Pakiet benefitów( prywatna opieka medyczna,ubezpieczenie na życie, roczny bonus)
  • Możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy
  • Program poleceń pracowniczych
  • Miłą i przyjazną atmosferę w biurze