Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Contact Center Developer

zakończona
Opublikowane 2020-03-03 16:48:34

Opis działalności firmy

Talentuno to platforma stworzona by wspierać talenty przy wykorzystaniu potęgi crowdsourcingu. Pragniemy umożliwić każdemu stanie się częścią branży rekrutacyjnej i czerpanie z niej korzyści. Talentuno wykorzystuje technologię, by wspierać każdego w procesie polecania swoich znajomych na otwarte stanowiska i zarabianiu na tym. Nasz napędzany przez technologię system biznesowy umożliwia firmom skuteczniejsze pozyskiwanie Kandydatów przy o wiele niższych kosztach. Demokratyzując branżę rekrutacji, firmy zyskują dostęp do tysięcy rekruterów-freelancerów pracujących na ich sukces. W ten sposób rozwiązujemy odwieczny problem dostępu do zasobów ludzkich.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Contact Center Developer
Warszawa

Opis stanowiska

Dołącz do zespołu rozwijającego systemy Contact Center w T-mobile Polska. Budujemy w oparciu o rozwiązania uznanych producentów GENESYS,  Nice oraz własne mikroserwisy. Jako Contact Center Developer będziesz uczestniczył w projektowaniu i wdrażaniu kanałów komunikacji oraz w usprawnianiu narzędzi obsługi klienta.

Jeśli jesteś zainteresowana/y budowaniem cyfrowego świata komunikacji zapraszamy do złożenia swojej aplikacji.

Zadania, które na Ciebie czekają:

  • Rozwój systemów contact center, nagrywania i analityki rozmów, integracja z domenami CRM i ERP,
  • Budowa nowych kanałów komunikacji – chat, social media
  • Usprawnianie procesów komunikacji i obsługi klientów,
  • Realizacja zmian i PoC w środowiskach DEV, TEST i produkcyjnym,
  • Wsparcie użytkowników końcowych,
  • Identyfikacja zagrożeń technologicznych,
  • Zapewnienie odpowiedniej dokumentacji dla systemów i rozwiązań,
  • Wsparcie i  zarządzanie problemami, zarządzanie poważnymi incydentami i bezpieczeństwem informacji na ścieżce dostawy oprogramowania,
  • Analiza wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz procesów biznesowych

Wymagania

W realizacji zadań pomoże Ci:

  • Znajomość środowisk Genesys Pure Engage, NICE, media platforms i rozwiązań SBC
  • Praktyczna znajomość przynajmniej kilku spośród narzędzi/technik/oprogramowania wymienionych poniżej:

o   Protokoły http, SIP, TCP/UDP

o   Linux, Windows Server

o   GIT, SVN, Jenkins,

o   ITIL i podstawowe metodyki Agile

o   MySQL, PostgreSQL, Oracle, bazy NoSQL

o   Programowanie SQL i PL/SQL

o   Serwery aplikacyjne (Apache, Web Logic,  Jboss, Tomcat/Apache, Windows IIS)

o   RESTful API, SoapUI

o   Network stack, filesystems, Docker i Kubernetes

Oferujemy

Wynagrodzenie: 800 – 1000 pln net/dzień na B2B

Darmowy parking

Współpraca B2B

Możliwości rozwoju i udziału w interesujących projektach

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.