Praca na stanowisku Contact Center Developer
Warszawa
, Talentuno TechnologiesOpublikowane 2020-03-03 16:48:34
Opis działalności firmy
Talentuno to platforma stworzona by wspierać talenty przy wykorzystaniu potęgi crowdsourcingu. Pragniemy umożliwić każdemu stanie się częścią branży rekrutacyjnej i czerpanie z niej korzyści. Talentuno wykorzystuje technologię, by wspierać każdego w procesie polecania swoich znajomych na otwarte stanowiska i zarabianiu na tym. Nasz napędzany przez technologię system biznesowy umożliwia firmom skuteczniejsze pozyskiwanie Kandydatów przy o wiele niższych kosztach. Demokratyzując branżę rekrutacji, firmy zyskują dostęp do tysięcy rekruterów-freelancerów pracujących na ich sukces. W ten sposób rozwiązujemy odwieczny problem dostępu do zasobów ludzkich.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Opis stanowiska
Dołącz do zespołu rozwijającego systemy Contact Center w T-mobile Polska. Budujemy w oparciu o rozwiązania uznanych producentów GENESYS, Nice oraz własne mikroserwisy. Jako Contact Center Developer będziesz uczestniczył w projektowaniu i wdrażaniu kanałów komunikacji oraz w usprawnianiu narzędzi obsługi klienta.
Jeśli jesteś zainteresowana/y budowaniem cyfrowego świata komunikacji zapraszamy do złożenia swojej aplikacji.
Zadania, które na Ciebie czekają:
- Rozwój systemów contact center, nagrywania i analityki rozmów, integracja z domenami CRM i ERP,
- Budowa nowych kanałów komunikacji – chat, social media
- Usprawnianie procesów komunikacji i obsługi klientów,
- Realizacja zmian i PoC w środowiskach DEV, TEST i produkcyjnym,
- Wsparcie użytkowników końcowych,
- Identyfikacja zagrożeń technologicznych,
- Zapewnienie odpowiedniej dokumentacji dla systemów i rozwiązań,
- Wsparcie i zarządzanie problemami, zarządzanie poważnymi incydentami i bezpieczeństwem informacji na ścieżce dostawy oprogramowania,
- Analiza wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz procesów biznesowych
Wymagania
W realizacji zadań pomoże Ci:
- Znajomość środowisk Genesys Pure Engage, NICE, media platforms i rozwiązań SBC
- Praktyczna znajomość przynajmniej kilku spośród narzędzi/technik/oprogramowania wymienionych poniżej:
o Protokoły http, SIP, TCP/UDP
o Linux, Windows Server
o GIT, SVN, Jenkins,
o ITIL i podstawowe metodyki Agile
o MySQL, PostgreSQL, Oracle, bazy NoSQL
o Programowanie SQL i PL/SQL
o Serwery aplikacyjne (Apache, Web Logic, Jboss, Tomcat/Apache, Windows IIS)
o RESTful API, SoapUI
o Network stack, filesystems, Docker i Kubernetes
Oferujemy
Wynagrodzenie: 800 – 1000 pln net/dzień na B2B
Darmowy parking
Współpraca B2B
Możliwości rozwoju i udziału w interesujących projektach