Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku SEKRETARKA/ASYSTENKA ZARZĄDU/PRACOWNIK BIURA

Warszawa

, PERFECTUM-AUDIT
zakończona
Opublikowane 2015-06-24 22:25:31

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

SEKRETARKA/ASYSTENKA ZARZĄDU/PRACOWNIK BIURA
Warszawa

Opis stanowiska

akres obowiązków: prowadzenie niewielkiego biura (sekretariatu), w tym utrzymywanie czystości; wystawianie faktur; prowadzenie dokumentacji szkoleń; pisanie tekstów w programie Word; obsługa wysyłki pocztowej; pomoc biegłym rewidentom i księgowym.

Wymagania

Wykształcenie wyższe- rachunkowość/finanse; umiejętność obsługi programu Word oraz Excel; mile widziane doświadczenie zawodowe.

Oferujemy

Umowę o pracę na okres próbny.

CV prosimy wysyłać poprzez portal.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.