Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Gliwice
    (44-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystentka ds. Administracyjno-Księgowych

Gliwice

, SMART-HR
212 dni do końca
Opublikowane 2020-05-12 15:26:48

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystentka ds. Administracyjno-Księgowych
Gliwice

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającego się zakładu produkcyjno-usługowego, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystentka ds. Administracyjno-Księgowych

Miejscepracy: Gliwice

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę administracyjną biura, zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą, prowadzenie i obieg dokumentów, przygotowywanie i reagowanie pism oraz wsparcie działu księgowego w następujących zadaniach:

  • Pomoc w weryfikacji, dekretacji i księgowaniu dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Wprowadzanie dokumentów do systemu kadrowo-płacowego,
  • Wsparcie w obszarze kadrowym, płacowym i administracji personalnej,
  • Stałą weryfikację obowiązujących przepisów,
  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy.

Wymagania

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobrej umiejętności obsługi komputera (Ms Office, Outlook, Internet),
  • Ukończony kurs kadrowo-płacowy (lub w trakcie) będzie bardzo istotnym atutem,
  • Znajomości obsługi programu Płatnik,
  • Umiejętności obsługi programu kadrowo-płacowego Optima- co będzie mile widziane,
  • Skrupulatności oraz zdolności analitycznego myślenia,
  • Pozytywnego nastawienia oraz podejmowania inicjatywy.

Oferujemy

  • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Przyjemną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Wsparcie i gruntowne wdrożenie w zakres obowiązków,
  • Przyjazne środowisko pracy wśród ekspertów w swojej dziedzinie.