Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Analityk Programista Access/SQL

zakończona
Opublikowane 2020-05-15 14:33:29

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Analityk Programista Access/SQL
Wrocław

Opis stanowiska

Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - firmy z branży IT specjalizującej się w Business Inteligence - osoby do pracy na stanowisku:

 

Analityk Programista Access/SQL

Miejsce pracy: Wrocław

 

 

Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

  • badanie potrzeb klientów i bieżące wsparcie analityczne,

  • rozwój aplikacji MS Access w obszarze front-end oraz VBA,

  • development zmian bazodanowych na bazie danych SQL Server,

  • testowanie zmian,

  • sporządzanie dokumentacji projektowej,

  • bieżące utrzymanie systemów i udzielanie odpowiedzi na zgłaszane błędy,

  • kontakt z klientem w zakresie realizowanych działań i zmian.

 

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,

  • posiadasz wykształcenie wyższe,

  • znasz język angielski na poziomie B2,

  • potrafisz programować w MS Access i SQL,

  • możesz pochwalić się wiedzą z zakresu bankowości,

  • masz umiejętność zbierania wymagań oraz tworzenia dokumentacji technicznej i analitycznej,

  • cechuje Cię umiejętność pracy w zespole, a także samodzielność i odpowiedzialność,

  • posiadasz znajomość programu MS Excel,

  • znajomość SharePoint będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontrakt B2B,

  • szerokie możliwość rozwoju na wielu płaszczyznach,

  • niezbędne narzędzia pracy, a także pakiet benefitów pozapłacowych,

  • szkolenia wewnętrzne, wraz z dostępem do certyfikowanych kursów i egzaminów.

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.