Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Finanse / Ekonomia

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Kierownik ds. operacyjnych i rozwoju

zakończona
Opublikowane 2020-06-04 15:09:13

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Kierownik ds. operacyjnych i rozwoju
Wrocław

Opis stanowiska

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy
z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

Obecnie poszukujemy dla naszego klienta – jednej z wiodących firm z branży finansowej – osoby do pracy na stanowisku:

 

Kierownik ds. operacyjnych i rozwoju

Miejsce pracy:  Wrocław

 

Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

1. Odpowiedzialność za finalne wdrożenie nowego produktu finansowego na rynku polskim poprzez przygotowanie produktu do wdrożenia, a następnie wprowadzenie produktu na rynek realizując następujące zadania:

  • określenie funkcjonalności produktu przy współpracy z innymi działami firmy,
  • sporządzenie dokumentacji produktowej,
  • wybór kanałów dystrybucji i procesów sprzedaży,
  • zaprojektowanie pełnego procesu obsługi Klienta i świadczenia usługi,
  • zapewnienie koordynacji prac i regularnego raportowania nad wykonanymi zadaniami przez inne działy firmy i jednostki zewnętrzne,
  • udział w kreowaniu strategii rozwoju nowej linii biznesowej,
  • przygotowanie zasobów sprzedażowych i wdrożeniowych oraz odpowiedzialność za ich efektywność,
  • opracowanie strategii marketingowej,
  • opracowanie budżetu,
  • prowadzenie negocjacji oraz zawieranie  umów z dużymi Partnerami biznesowymi.
  • odpowiedzialność za sprawne wdrożenie produktu na rynek.

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe,
  • masz 4-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych (E-commerce, ERP itp.),
  • dodatkowo możesz pochwalić się kilkuletnim (min. 2 lata) stażem pracy w budowaniu długofalowych relacji biznesowych,
  • dobrze orientujesz się na rynku finansowym,
  • znajomość zagadnień związanych z księgowością i podatkami nie jest Ci obca,
  • cechują Cię: zdolności negocjacyjne, komunikacyjne, a także determinacja w dążeniu do realizacji ustalonych celów,
  • posiadasz wiedzę o nowoczesnych kanałach dystrybucji i ich wykorzystaniu w budowaniu biznesu - atut mile widziany.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • stabilne warunki zatrudnienia (UoP),
  • pracę w kreatywnym zespole,
  • bogaty system benefitów pozapłacowych.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.