Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Internet / E-commerce / Nowe media

Lokalizacje

  • Świdnica
    (58-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. marketingu internetowego

zakończona
Opublikowane 2020-06-12 14:25:23

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. marketingu internetowego
Świdnica

Opis stanowiska

Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – firmy działającej w branży modowej - osoby do pracy na stanowisku:

 

Specjalista ds. marketingu internetowego

Miejsce pracy: Świdnica

 

 

Jakie będą zadania na tym stanowisku pracy:

  • planowanie i kreowanie tekstów w mediach społecznościowych,
  • prowadzenie działań z obszaru analityki internetowej w oparciu o dostępne narzędzia, a także  raportowanie efektywności podjętych działań (Facebook Insights, Google Analytics itp. ),
  • zarządzanie reklamami w Google i na Facebooku,
  • śledzenie trendów  w branży modowej na rynku mediów społecznościowych,
  • tworzenie planów budżetowych i kontrola harmonogramów komunikacji marketingowej i Public Relations,
  • aktywne wspomaganie działu w innych zadaniach w obszarze e-commerce.

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • zdobyłeś doświadczenie w branży marketingu internetowego,
  • posiadasz znajomość narzędzi marketingu online, zasad SEO, Google Analitycs, Facebook Ads, MS Excel, Marketing Automation, a także potrafisz mierzyć efekty działań w Internecie i wyciągać wnioski z danych analitycznych,
  • na bieżąco śledzisz trendy, zmiany, a także nowoczesne narzędzia i praktyki stosowane w mediach społecznościowych,
  • cechują Cię: odwaga do podejmowania nowych wyzwań, nieszablonowość, lekkie pióro, a także otwartość i kreatywność,
  • interesujesz się modą - atut bardzo mile widziany.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę  w zgranym zespole,
  • możliwość pracy zdalnej (raz w tygodniu),
  • udział w innych, ciekawych wydarzeniach integrujących zespół.