Praca na stanowisku Kierownik ds. operacyjnych i rozwoju
Wrocław
, Business Bridge Group Sp. z o.o.Opublikowane 2020-06-26 13:44:30
Opis działalności firmy
Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Opis stanowiska
Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy
z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.
Obecnie poszukujemy dla naszego klienta – jednej z wiodących firm z branży finansowej – osoby do pracy na stanowisku:
Kierownik ds. operacyjnych i rozwoju
Miejsce pracy: Wrocław
Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:
1. Odpowiedzialność za finalne wdrożenie nowego produktu finansowego na rynku polskim poprzez przygotowanie produktu do wdrożenia, a następnie wprowadzenie produktu na rynek realizując następujące zadania:
- określenie funkcjonalności produktu przy współpracy z innymi działami firmy,
- sporządzenie dokumentacji produktowej,
- wybór kanałów dystrybucji i procesów sprzedaży,
- zaprojektowanie pełnego procesu obsługi Klienta i świadczenia usługi,
- zapewnienie koordynacji prac i regularnego raportowania nad wykonanymi zadaniami przez inne działy firmy i jednostki zewnętrzne,
- udział w kreowaniu strategii rozwoju nowej linii biznesowej,
- przygotowanie zasobów sprzedażowych i wdrożeniowych oraz odpowiedzialność za ich efektywność,
- opracowanie strategii marketingowej,
- opracowanie budżetu,
- prowadzenie negocjacji oraz zawieranie umów z dużymi Partnerami biznesowymi.
- odpowiedzialność za sprawne wdrożenie produktu na rynek.
Wymagania
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
- posiadasz wykształcenie wyższe,
- masz 4-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych (E-commerce, ERP itp.),
- dodatkowo możesz pochwalić się kilkuletnim (min. 2 lata) stażem pracy w budowaniu długofalowych relacji biznesowych,
- dobrze orientujesz się na rynku finansowym,
- znajomość zagadnień związanych z księgowością i podatkami nie jest Ci obca,
- cechują Cię: zdolności negocjacyjne, komunikacyjne, a także determinacja w dążeniu do realizacji ustalonych celów,
- posiadasz wiedzę o nowoczesnych kanałach dystrybucji i ich wykorzystaniu w budowaniu biznesu - atut mile widziany.
Oferujemy
Pracodawca oferuje:
- stabilne warunki zatrudnienia (UoP),
- pracę w kreatywnym zespole,
- bogaty system benefitów pozapłacowych.