Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Szczecin
    (70-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Kierownik Oddziału

Szczecin

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2020-07-01 11:27:38

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Kierownik Oddziału
Szczecin

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – firmy zajmującej się sprzedażą oraz wsparciem technicznym produktów z branży zabezpieczeń, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Oddziału
Miejsce pracy: Szczecin, woj. zachodniopomorskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Realizowanie założeń sprzedażowych w kanale tradycyjnym i inwestycyjnym,
  • Efektywne zarządzanie podległym zespołem,
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów firmy oraz podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami,
  • Prowadzenie profesjonalnej obsługi klienta,
  • Aktywne współtworzenie polityki produktowej firmy,
  • Analizę segmentu rynku i działań konkurencji,
  • Współtworzenie wizerunku firmy wśród klientów B2B oraz innych uczestników rynku w branży.

Wymagania

  • Wykształcenia wyższego kierunkowego (ekonomiczne lub techniczne),
  • Minimum rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży lub minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku handlowym,
  • Umiejętności zarządzania relacjami z klientami za pomocą systemu CRM,
  • Znajomości technik negocjacyjnych i sprzedażowych,
  • Czynnego prawa jazdy kat. B,
  • Dobrej znajomości pakietu Ms Office,
  • Umiejętności sprawnego planowania swoich zadań, zorientowania na klienta, wysokiej kultury osobistej,
  • Doświadczenie we współpracy z generalnymi wykonawcami lub integratorami – będzie dodatkowym atutem,
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu inwestycji budowlanych – będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Wynagrodzenie składające się z atrakcyjnej podstawy i premii uzależnionej od wyników sprzedaży,
  • Swobodę w doborze narzędzi i sposobów realizacji zadań,
  • Ścieżkę rozwoju zawodowego, opartą o wzrost odpowiedzialności i kompetencji,
  • Niezbędne narzędzia pracy (w tym m.in. samochód służbowy),
  • Przyjazną atmosferę,
  • Wsparcie i zaufanie ze strony przełożonych.

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.