Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Lokalizacje

  • Będzin
    (42-500)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Kadr i Płac

Będzin

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2020-08-03 16:18:08

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Kadr i Płac
Będzin

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta– firmy profesjonalnie działającej w branży inżynieryjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Kadr i Płac

Miejscepracy: Będzin, woj. śląskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Samodzielną obsługę kadrowo-płacową zatrudnionych pracowników,
  • Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz GUS,
  • Prowadzenie bieżących spraw związanych z zatrudnieniem m.in. umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, aneksy do umów, urlopy, zwolnienia lekarskie, badania lekarskie, szkolenia, wystawianie zaświadczeń, świadectw pracy,
  • Wsparcie Księgowej w obsłudze księgowości firmy, m.in.:

          o   Wystawianie i księgowanie faktur VAT,

          o   Tworzenie zestawień na potrzeby przełożonych,

          o   Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego itp.,

  • Ścisłą współpracę z Zarządem i działem finansowym.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku kadrowo- płacowym,
  • Wykształcenia wyższego (ekonomiczne lub pokrewne),
  • Praktycznej znajomości obowiązujących przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office; znajomości programu ENOVA - co będzie dodatkowym atutem,
  • Dobrej organizacji pracy, sumienności oraz dokładności i rzetelności w wykonywanych obowiązkach.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym, w godzinach 7:00-15:00 lub 8:00-16:00,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Wdrożenie i opiekę przełożonych.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.