Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Marketing / Public Relations

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Junior Marketing Specialist

Katowice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2020-08-11 12:21:40

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Junior Marketing Specialist
Katowice

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych  Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta software house’u, realizującego projekty dla klientów krajowych i zagranicznych, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Junior Marketing Specialist
Miejscepracy: okolice Katowic

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • powadzenie profili w social mediach (m.in. LinkedIn, Instagram, Twitter),
  • planowanie i prowadzenie oraz optymalizację kampanii Adwords,
  • tworzenie kampanii mailingowych,
  • poszukiwanie nowych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów,
  • monitoring i budowanie zasięgów w social mediach,
  • tworzenie kreatywnych tekstów marketingowych,
  • współpracę ze wszystkimi działami firmy,
  • dbałość o pozytywny wizerunek firmy poprzez stosowanie najnowszych trendów w mediach społecznościowych.

Wymagania

  • minimum rocznego doświadczenia zawodowego w obszarze social media,
  • doświadczenia w zakresie prowadzenia działań sprzedażowych na LinkedIn,
  • znajomości narzędzi analitycznych social media,
  • lekkiego pióra,
  • kreatywności, inicjatywy własnej, otwartości i samodzielności,
  • dobrej znajomości j. angielskiego,
  • podążania za bieżącymi trendami w social media,
  • wiedzy z zakresu SEO/SEM – co będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub innej w zależności od preferencji kandydata - w pełnym wymiarze czasu pracy w      dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Dużą swobodę działania,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Wsparcie pozostałych członków zespołu, szkolenia, możliwość   realizacji własnych pomysłów,
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.