Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku KOORDYNATOR/KA REGIONALNY/A

zakończona
Opublikowane 2020-09-18 10:34:39

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

KOORDYNATOR/KA REGIONALNY/A
Wrocław

Opis stanowiska

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy już od ponad 10 lat z firmami, z terenu całej Polski jak również UE, w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

W związku z dynamicznym rozwojem naszego Klienta - międzynarodowej organizacji biznesowej -poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

 

KOORDYNATOR/KA REGIONALNY/A

Miejsce pracy: Wrocław

 

 

Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

  • ścisła współpraca poprzez wsparcie organizacyjne i merytoryczne dla Dyrektorów Regionalnych, Zarządów, a także członków organizacji w regionie,
  • analiza i przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji dotyczących działania zarządu grup organizacji,
  • organizacja eventów, konferencji, spotkań oraz szkoleń zgodnie z harmonogramem wydarzeń,
  • nadzór nad organizacją budżetu szkoleń,
  • archiwizowanie dokumentacji członkowskich, dbałość o poprawność danych w systemach informatycznych organizacji, a także prawidłowy obieg informacji w grupach w regionie.

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz doświadczenie w  koordynowaniu pracy zespołu i/lub wspieraniu pracy działów sprzedaży w terenie,
  • jesteś osobą zorientowaną na cel, a także świetnie zdyscyplinowaną, zorganizowaną i opanowaną,
  • posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analitycznego myślenia,
  • bez problemu nawiązujesz mocne i długotrwałe relacje z ludźmi (współpracownikami, klientami etc.), nie boisz się przeprowadzać trudnych rozmów,
  • cechują Cię: dokładność, dociekliwość, skrupulatność, a także asertywność i elastyczność w działaniu,
  • sprawnie posługujesz się pakietem MS Office, głównie programem Excel, bez problemu tworzysz prezentacje w programie Power Point,
  • posiadasz komunikatywną znajomość języka angielskiego min. B1.

Oferujemy

Otrzymasz w zamian:

  • atrakcyjne, stałe wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
  • dużą samodzielność w prowadzeniu odpowiedzialnych i ambitnych projektów,
  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • udział w szkoleniach i konferencjach,
  • pakiet benefitów (Multisport, opieka zdrowotna, lekcje angielskiego itp.),
  • możliwość uczenia się od profesjonalistów i praktyków biznesu.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.