Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Key Account Manager

zakończona
Opublikowane 2020-09-18 12:40:26

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Key Account Manager
Wrocław

Opis stanowiska

 

Firma Business Bridge Group Sp. z o. o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

Obecnie poszukujemy dla naszego klienta – jednej z wiodących firm z branży finansowej w Polsce – osoby do pracy na stanowisku:

 

Key Account Manager

Miejsce Pracy: Wrocław

 

Jakie będą zadania na tym stanowisku pracy:

  • obsługa strategicznych klientów Grupy,

  • prowadzenie i rozszerzanie portfela klientów z obszaru B2B oraz B2C (współpraca z dużymi firmami i liderami w swoich branżach),

  • wdrażanie nowoczesnych rozwiązań produktowych z zakresu wsparcia procesu windykacji, monitoringu portfela klienta, a także zarządzania ryzykiem transakcji,

  • realizacja zadań i założonych planów sprzedaży w określonych segmentach rynku,

  • budowanie nowych rozwiązań biznesowych i współpraca z pozostałymi działami firmy,

  • reprezentowanie firmy na konferencjach i wydarzeniach biznesowych,

  • bezpośrednia współpraca z zarządem Firmy.

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz min. 4-letnie doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym, biznesowym,

  • możesz pochwalić się dobrą znajomością rynku usług windykacyjnych,

  • z łatwością realizujesz przyjęte cele biznesowe (działania w ramach określonego planu),

  • posiadasz zdolność nawiązywania nowych relacji biznesowych i potrafisz inicjować rozmowy handlowe,

  • masz wprawę w prowadzeniu prezentacji produktowych i spotkań handlowych,

  • potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe, a także analizować dane i potrzeby Klientów,

  • dobrze poruszasz się w środowisku MS Office,

  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B (wyjazdy służbowe na terenie Polski),

  • cechują Cię: umiejętność perswazji, poczucie humoru, odporność na stres i świetna organizacja pracy własnej.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • atrakcyjne wynagrodzenie i stałe godziny pracy,

  • pracę w zespole profesjonalistów,

  • bogaty pakiet benefitów.

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.