Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Główny Księgowy

zakończona
Opublikowane 2020-09-24 08:49:04

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Główny Księgowy
Wrocław

Opis stanowiska

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy
z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – przedsiębiorstwa świadczącego usługi instalacyjno-budowlane – osoby do pracy na stanowisku:

Główny/a Księgowy/a

 

Miejsce pracy: Wrocław

Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

 

  • prowadzenie pełnej księgowości spółki w zgodzie z obowiązującymi standardami i przepisami podatkowymi,

  • dekretowanie i księgowanie dokumentów

  • sporządzanie sprawozdań finansowych według standardów rachunkowości,

  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,

  • kontrola poprawności księgowań, ostateczna kontrola formalno – rachunkowa dokumentów księgowych,

  • sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, JPK oraz innych obowiązujących),

  • przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, banków oraz innych instytucji zewnętrznych,

  • kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),

  • nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, optymalizacja podatkowa,

  • sporządzanie list płac i rozliczeń ZUS,

  • bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych.

 

 

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

 

  • posiadasz wykształcenie kierunkowe (Rachunkowość bądź pokrewne),

  • masz min. 5-letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,

  • znasz bardzo dobrze przepisy z zakresu finansów, rachunkowości, podatków oraz ZUS i Prawa pracy,

  • posiadasz bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office w szczególności programu Excel,

  • znasz się na przygotowywaniu sprawozdań finansowych,

  • potrafisz komunikować się w języku angielskim - poziom B1,

  • cechują Cię: dokładność, sumienność, terminowość, a także odpowiedzialność i zaangażowanie w pracy,

  • wykazujesz się inicjatywą i samodzielnością w działaniu oraz świetną organizacją czasu pracy,

  • posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analityczne, interpersonalne, a także potrafisz efektywnie rozwiązywać pojawiające się problemy,

  • jesteś osobą komunikatywną, otwartą na nowe wyzwania, a praca pod presją czasu nie jest Ci obca,

  • posiadasz doświadczenie w księgowości w branży budowlanej - atut mile widziany.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • lunch pracowniczy,

  • możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,

  • niezbędne narzędzia pracy.

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.