Praca na stanowisku Doradca ds. Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klientów
Będzin
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2020-09-29 09:46:00
Opublikowane 2020-09-29 09:46:00
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Doradca ds. Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klientów
Będzin
Opis stanowiska
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego Klienta – firmy profesjonalnie działającej w branży inżynieryjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Doradca ds. Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klientów
Miejsce pracy: Będzin, woj. śląskie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Aktywne pozyskiwanie zagranicznych kontrahentów,
- Kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami w celu przedstawienia oferty firmy,
- Obsługa administracyjna klientów, budowanie długotrwałych relacji z klientami,
- Wsparcie działu handlowego w zakresie tworzenia bazy klientów, weryfikacji dokumentacji oraz monitoringu rynku,
- Utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywności,
- Dobrej znajomości pakietu MS Office,
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, rzetelności.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- Na etapie wdrożenia pracę w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00 lub 8:00-16:00, po okresie wdrożenia pracę w systemie home-office,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Wdrożenie do pracy i opiekę przełożonych.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.