Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Będzin
    (42-500)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Doradca ds. Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klientów

Będzin

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2020-09-29 09:46:00

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Doradca ds. Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klientów
Będzin

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta –  firmy profesjonalnie działającej w branży inżynieryjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Doradca ds. Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klientów

Miejsce pracy: Będzin, woj. śląskie


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Aktywne pozyskiwanie zagranicznych kontrahentów,
  • Kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami w celu przedstawienia oferty firmy,
  • Obsługa administracyjna klientów, budowanie długotrwałych relacji z klientami,
  • Wsparcie działu handlowego w zakresie tworzenia bazy klientów, weryfikacji dokumentacji oraz monitoringu rynku,
  • Utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywności,
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, rzetelności.

Oferujemy

 

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • Na etapie wdrożenia pracę w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00 lub 8:00-16:00, po okresie wdrożenia pracę w systemie home-office,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Wdrożenie do pracy i opiekę przełożonych.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.