Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Poznań
    (61-772)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Key Account Manager / Junior Key Account Manager

Poznań

, SMART-HR
32 dni do końca
Opublikowane 2020-10-26 11:46:11

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Key Account Manager / Junior Key Account Manager
Poznań

Opis stanowiska

SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

 

Dla naszego Klienta– międzynarodowej firmy zajmującej się zaopatrzeniem biur, magazynów oraz warsztatów, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Key Account Manager / Junior Key Account Manager

Miejscepracy: województwo wielkopolskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Doradztwo techniczno-handlowe w obszarze oferowanych przez firmę produktów,
  • Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami,
  • Realizację wyznaczonych planów i celów sprzedażowych, zgodnie z polityką firmy,
  • Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych,
  • Przygotowywanie umów i koordynację realizacji zamówień,
  • Bieżące raportowanie,
  • Wykonywanie innych zleconych zadań związanych z obszarem sprzedażowym i obsługą klientów.

Wymagania

  • Przynajmniej rocznego doświadczenia w prowadzeniu działań sprzedażowych B2B, w branży technicznej,
  • Znajomości technik sprzedaży i negocjacji,
  • Umiejętności nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami,
  • Dyspozycyjności i gotowości do odbywania podróży służbowych,
  • Znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację,
  • Dobrej znajomości MS Office,
  • Umiejętności analitycznych,
  • Czynnego prawa jazdy kat. B.

Mile widziane - wymagania dodatkowe, nieobowiązkowe:

  • Doświadczenie i znajomość branży zaopatrzenia biur, magazynów,
  • Doświadczenie w budowaniu swojego portfolio klientów od podstaw.

 

Oferujemy

  • Zatrudnienie w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie,
  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon,
  • Bogaty pakiet socjalny.