Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Mielec
    (39-300)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Key Account Manager

Mielec

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2020-10-27 11:45:22

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Key Account Manager
Mielec

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych  Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klientaproducenta materiałów budowlanych, współpracującego z dystrybutorami w Polsce i Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

Key Account Manager

Miejscepracy: okolice Mielca, woj. podkarpackie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i partnerów biznesowych na terenie całego kraju i zagranicą (Słowacja, Czechy, Węgry, Rumunia),
  • Kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu z Klientem po podpisanie kontraktu,
  • Negocjowanie kontraktów handlowych,
  • Uczestnictwo w biznesowych wyjazdach zagranicznych do klientów firmy,
  • Ścisłą współpracę z kierownictwem i działami wewnętrznymi firmy.

Wymagania

  • Minimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży B2B w branży materiałów budowlanych lub pokrewnych,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 – warunek konieczny,
  • Doświadczenia w kontaktach handlowych z klientami anglojęzycznymi,
  • Łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania trwałych relacji biznesowych,
  • Gotowości do pracy w terenie i dyspozycyjności w zakresie zagranicznych wyjazdów służbowych,
  • Postawy proaktywnej i nastawienia na realizację określonych celów sprzedażowych,
  • Wysokich umiejętności interpersonalnych, komunikatywności isamodzielności w podejmowanych działaniach.

Oferujemy

 

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji od każdego pozyskanego kontraktu handlowego,
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop),
  • Szkolenia z zakresu sprzedaży i negocjacji,
  • Pracę w języku angielskim i możliwe zagraniczne wyjazdy handlowe,
  • Przyjemną atmosferę pracy i elastyczną kulturę organizacyjną.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.