Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja

Lokalizacje

  • Brzeg Dolny
    (56-120)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Administracji w Biurze Zarządu

Brzeg Dolny

, PCC Rokita
zakończona
Opublikowane 2014-12-01 10:57:07

Opis działalności firmy

PCC Rokita jest jedną z większych spółek chemicznych w Polsce istniejącą na rynku od ponad 65 lat. Przedmiotem działalności firmy jest produkcja i dystrybucja około 250 produktów, które z powodzeniem wykorzystują inne branże, takie jak: przemysł tworzyw sztucznych, kosmetyczny, budowlany, tekstylny oraz chemia gospodarcza i przemysłowa. W strukturze PCC Rokita wyodrębnione są trzy wyspecjalizowane kompleksy produkcyjne (poliolowy, chlorowy i fosforowy). Każdy z nich posiada własne laboratorium opracowujące dla klientów produkty dostosowane do ich potrzeb oraz weryfikujące jakość. Każdy z kompleksów posiada w swojej ofercie takie produkty, w których jest liderem lub wręcz jedynym producentem na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. PCC Rokita wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PCC działającej w skali międzynarodowej pod kierownictwem firmy PCC SE z siedzibą w Duisburgu, Niemcy. Grupa PCC specjalizuje się w trzech branżach, tj. Chemii, Energii i Transportu. Swoją działalność prowadzi w 16 krajach, 32 różnych lokalizacjach, zatrudniając dziś około 2,8 tys. pracowników.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Administracji w Biurze Zarządu
Brzeg Dolny

Opis stanowiska

 

PCC Exol SA z siedzibą w Brzegu Dolnym należy do międzynarodowej grupy PCC działającej w branży chemicznej, energetycznej i transportowej, oferującej produkty na wielu rynkach świata  i funkcjonującej w oparciu o standardy najwyższej jakości. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:


SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI w Biurze Zarządu


Nr ref. SA/Exol/2014
Miejsce pracy: Brzeg Dolny


Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należeć nadzór nad poprawnością dokumentacji spółki, przygotowywanie materiałów i dokumentów na posiedzenia zarządu i Rady Nadzorczej oraz weryfikacja umów podpisywanych przez spółkę. Dodatkowo wybrana osoba  prowadzić obsługę biura zarządu firmy,  aktywnie współpracować z innymi działami firmy i Spółek z Grupy PCC, organizować podróże służbowe Członków Zarządu, spotkania zewnętrzne i wewnętrzne oraz przygotowywać raporty, zestawienia i prezentacje dla przełożonych.

Wymagania

 

  • min. 2 – letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, preferowane w dużej organizacji  
  • wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze lub administracyjne)
  • bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego  (warunek konieczny)
  • biegła praktyczna znajomość pakietu MS Office, MS PowerPoint
  • wysoka kultura osobista i dyskrecja
  • inicjatywa i samodzielność w działaniu
  •  zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
  • umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu
  • zdolności komunikacyjne, otwartość, życzliwość, miłe usposobienie
  • dyspozycyjność

Oferujemy

 

Jednocześnie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty. Nie zwracamy nadesłanych aplikacji.
 
Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.)".
 

CWB Partner Sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia - nr wpisu do rejestru 7182.

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.