Praca na stanowisku Specjalista ds. Administracji w Biurze Zarządu
Brzeg Dolny
, PCC RokitaOpublikowane 2014-12-01 10:57:07
Opis działalności firmy
PCC Rokita jest jedną z większych spółek chemicznych w Polsce istniejącą na rynku od ponad 65 lat. Przedmiotem działalności firmy jest produkcja i dystrybucja około 250 produktów, które z powodzeniem wykorzystują inne branże, takie jak: przemysł tworzyw sztucznych, kosmetyczny, budowlany, tekstylny oraz chemia gospodarcza i przemysłowa. W strukturze PCC Rokita wyodrębnione są trzy wyspecjalizowane kompleksy produkcyjne (poliolowy, chlorowy i fosforowy). Każdy z nich posiada własne laboratorium opracowujące dla klientów produkty dostosowane do ich potrzeb oraz weryfikujące jakość. Każdy z kompleksów posiada w swojej ofercie takie produkty, w których jest liderem lub wręcz jedynym producentem na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. PCC Rokita wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PCC działającej w skali międzynarodowej pod kierownictwem firmy PCC SE z siedzibą w Duisburgu, Niemcy. Grupa PCC specjalizuje się w trzech branżach, tj. Chemii, Energii i Transportu. Swoją działalność prowadzi w 16 krajach, 32 różnych lokalizacjach, zatrudniając dziś około 2,8 tys. pracowników.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Opis stanowiska
PCC Exol SA z siedzibą w Brzegu Dolnym należy do międzynarodowej grupy PCC działającej w branży chemicznej, energetycznej i transportowej, oferującej produkty na wielu rynkach świata i funkcjonującej w oparciu o standardy najwyższej jakości. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI w Biurze Zarządu
Nr ref. SA/Exol/2014
Miejsce pracy: Brzeg Dolny
Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należeć nadzór nad poprawnością dokumentacji spółki, przygotowywanie materiałów i dokumentów na posiedzenia zarządu i Rady Nadzorczej oraz weryfikacja umów podpisywanych przez spółkę. Dodatkowo wybrana osoba prowadzić obsługę biura zarządu firmy, aktywnie współpracować z innymi działami firmy i Spółek z Grupy PCC, organizować podróże służbowe Członków Zarządu, spotkania zewnętrzne i wewnętrzne oraz przygotowywać raporty, zestawienia i prezentacje dla przełożonych.
Wymagania
- min. 2 – letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, preferowane w dużej organizacji
- wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze lub administracyjne)
- bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego (warunek konieczny)
- biegła praktyczna znajomość pakietu MS Office, MS PowerPoint
- wysoka kultura osobista i dyskrecja
- inicjatywa i samodzielność w działaniu
- zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu
- zdolności komunikacyjne, otwartość, życzliwość, miłe usposobienie
- dyspozycyjność
Oferujemy
Jednocześnie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty. Nie zwracamy nadesłanych aplikacji.
Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.)".
CWB Partner Sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia - nr wpisu do rejestru 7182.