Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Opole
    (45-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Przetargów

Opole

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2020-11-16 14:26:39

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Przetargów
Opole

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych  Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacj izleceń.

Dla naszego klientawiodącego światowego producenta, działającego w branży inżynieryjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Przetargów

Miejscepracy: Opole lub Śląsk

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wsparcie działań sprzedażowych na wyznaczonym terenie, m.in. poprzez budowanie relacji z dotychczasowymi klientami oraz telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów,
  • Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej oraz udział w przetargach,
  • Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oferowanych produktów i usług,
  • Kompleksową obsługę klientów, w tym sporządzanie ofert, realizację zamówień oraz posprzedażową obsługę klientów,
  • Monitorowanie rynku oraz koordynowanie promocji sprzedaży.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w obszarze zdalnej obsługi klientów i/lub sprzedaży,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Doświadczenia w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej,
  • Znajomości języka niemieckiego, co będzie dodatkowym atutem,
  • Samodzielności, terminowości, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
  • Dobrej znajomości pakietu Ms Office,
  • Dobrej organizacji pracy oraz umiejętności wyznaczania priorytetów,
  • Postawy proklienckiej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów. 

Oferujemy

  • Zatrudnienie w międzynarodowej, prestiżowej firmie, w nowym biurze w województwie Opolskim bądź Śląskim (w zależności od miejsca zamieszkania kandydatów),
  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, dodatki na święta oraz opieka medyczna),
  • Niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon),
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji m.in. poprzez udział w licznych szkoleniach.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.