Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Tychy
    (43-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystentka/Asystent Biura Zarządu

Tychy

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2021-01-15 15:34:31

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystentka/Asystent Biura Zarządu
Tychy

Opis stanowiska

DlanaszegoKlienta– międzynarodowej firmy zajmującej się projektowaniem i produkcją urządzeń z branży inżynieryjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Asystentka/Asystent Biura Zarządu

Miejscepracy: Tychy

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną ewidencję korespondencji,
  • Organizację wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych,
  • Prowadzenie ewidencji faktur i innych dokumentów wpływających do firmy oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji wewnętrznej,
  • Przygotowanie i obsługę spotkań z klientami oraz organizowanie szkoleń i uroczystości firmowych,
  • Obsługę benefitów pracowniczych,
  • Wykonywanie drobnych tłumaczeń (język angielski),
  • Zaopatrzenie Biura Zarządu w materiały biurowe i spożywcze oraz działu marketingu w  foldery reklamowe, kalendarze, upominki i wizytówki,
  • Realizację zadań administracyjnych (m.in. współpraca z administratorem budynku, koordynowanie pracy firmy sprzątającej oraz serwisu klimatyzacji)  i organizacyjnych zleconych przez Zarząd.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację,
  • Doświadczenie w organizowaniu delegacji służbowych krajowych i zagranicznych,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność ustalania priorytetów,
  • Komunikatywność, otwartość i zaangażowanie.

Oferujemy

  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w intensywnie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na  życie, prywatna opieka medyczna, Multisport),
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, w zgranym i pomocnym zespole,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.