Praca na stanowisku Asystent ds. Sprzedaży i Administracji
Wrocław
, Business Bridge Group Sp. z o.o.Opublikowane 2021-01-22 14:25:20
Opis działalności firmy
Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Opis stanowiska
Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.
Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - firmy ogólno-budowlanej i dystrybutora marek premium z zakresu stolarki otworowej - osoby do pracy na stanowisku:
Asystent ds. Sprzedaży i Administracji
Miejsce pracy: Wrocław
Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:
- organizowanie i koordynowanie pracy w biurze,
- obsługa dokumentów, przygotowywanie ofert handlowych, podpisywanie umów,
- składanie i kontrola zamówień,
- wsparcie dla przedstawiciela handlowego,
- kontakt z Klientem.
Wymagania
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
- jesteś osobą bardzo dobrze zorganizowaną, sumienną i skrupulatną,
- potrafisz dobrze obsługiwać sprzęt biurowy, a także pakiet MS Office (Word, Excel itp.),
- posiadasz prawo jazdy kat.B,
- posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim w stopniu komunikatywnym - atut mile widziany.
Oferujemy
Pracodawca oferuje:
- rozwój w zakresie pracy z Klientem,
- pracę w młodym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie we Wrocławiu,
- wynagrodzenie 2000 – 2200 netto + wynagrodzenie prowizyjne.