Praca na stanowisku Doradca klienta
zakończona
Opublikowane 2015-07-22 13:55:09
Opublikowane 2015-07-22 13:55:09
Opis działalności firmy
BLOKADA PRACODAWCY - SPRAWDZIĆ EMAIL UŻYTKOWNIKA Nasza firma działa w sektorze Business Process Outsourcing w branży marketingu bezpośredniego oraz wsparcia procesów sprzedaży i administracji. Prowadzimy projekty kompleksowego outsourcingu procesów obsługi Klienta oraz kampanie wsparcia Działów Sprzedaży i Marketingu dla firm polskich i międzynarodowych. Najważniejsze dziedziny naszych działań to: Budowa i organizowanie Telefonicznych Centrów Sprzedaży i Obsługi Klientów B2B i B2C Telemarketing – kampanie informacyjne, umawianie spotkań, telesprzedaż Audyty w obszarze zarządzania, sprzedaży i jakości CC. Nasz zespół to mieszanka młodości i doświadczenia. Świeże spojrzenie i wiedza akademicka oraz długoletnie doświadczenie i praktyka. Każdy z naszych pracowników, jest specjalistą w swojej dziedzinie i zawsze jest gotowy na nowe wyzwania. Zostając naszym Klientem możesz liczyć na wsparcie w obszarach: zarządzania projektem, CRM, marketingu, obsługi Klienta, a także grafiki, poligrafii i IT.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Doradca klienta
Rzeszów
Opis stanowiska
CENTRUM OBSŁUGI CONTACT CENTER Sp. z o.o.
Poszukuje kandydatów do kampanii sprzedażowej Orange na stanowisko:
Doradca Telefoniczny
Wymagania
Oczekujemy:
- zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów;
- dynamizmu w działaniu i pozytywnego nastawienia;
- umiejętności planowania dnia pracy;
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w telemarketingu
Oferujemy
Gwarantujemy:
- najwyższe stawki prowizyjne na rynku + podstawa;
- konkurencyjne produkty do sprzedaży, szeroko reklamowane w mediach;
- elastyczne godziny pracy;
- pracę w doświadczonym zespole;
- niezbędne narzędzia pracy;
- pakiety szkoleń produktowych oraz sprzedażowych;
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.