Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Rzeszów
    (35-001)

Forma zatrudnienia

  • umowa zlecenie / o dzieło

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Doradca klienta

zakończona
Opublikowane 2015-07-22 13:55:09

Opis działalności firmy

BLOKADA PRACODAWCY - SPRAWDZIĆ EMAIL UŻYTKOWNIKA   Nasza firma działa w sektorze Business Process Outsourcing w branży marketingu bezpośredniego oraz wsparcia procesów sprzedaży i administracji. Prowadzimy projekty kompleksowego outsourcingu procesów obsługi Klienta oraz kampanie wsparcia Działów Sprzedaży i Marketingu dla firm polskich i międzynarodowych. Najważniejsze dziedziny naszych działań to: Budowa i organizowanie Telefonicznych Centrów Sprzedaży i Obsługi Klientów B2B i B2C Telemarketing – kampanie informacyjne, umawianie spotkań, telesprzedaż Audyty w obszarze zarządzania, sprzedaży i jakości CC. Nasz zespół to mieszanka młodości i doświadczenia. Świeże spojrzenie i wiedza akademicka oraz długoletnie doświadczenie i praktyka. Każdy z naszych pracowników, jest specjalistą w swojej dziedzinie i zawsze jest gotowy na nowe wyzwania. Zostając naszym Klientem możesz liczyć na wsparcie w obszarach: zarządzania projektem, CRM, marketingu, obsługi Klienta, a także grafiki, poligrafii i IT.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Doradca klienta
Rzeszów

Opis stanowiska

CENTRUM OBSŁUGI CONTACT CENTER  Sp. z o.o.

Poszukuje kandydatów do kampanii sprzedażowej Orange na stanowisko:

Doradca Telefoniczny

 

Wymagania

Oczekujemy:

- zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów;

- dynamizmu w działaniu i pozytywnego nastawienia;

- umiejętności planowania dnia pracy;

 

Dodatkowym atutem będzie:

- doświadczenie w telemarketingu

Oferujemy

Gwarantujemy:

- najwyższe stawki prowizyjne na rynku + podstawa;

- konkurencyjne produkty do sprzedaży, szeroko reklamowane w mediach;

- elastyczne godziny pracy;

- pracę w doświadczonym zespole;

- niezbędne narzędzia pracy;

- pakiety szkoleń produktowych oraz sprzedażowych;

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.