Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Produkcja

Lokalizacje

  • Kraków
    (30-093)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Kierownik Projektu Wdrożeniowego ERP

zakończona
Opublikowane 2021-02-12 14:42:26

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Kierownik Projektu Wdrożeniowego ERP
Kraków

Opis stanowiska

Firma Business Bridge Group Sp. z o. o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

Obecnie poszukujemy dla naszego klienta - producenta z branży instalacyjnej - osoby do pracy na stanowisku:

Kierownik Projektu Wdrożeniowego ERP

Miejsce pracy: okolice Krakowa

 

 

Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

  • kompleksowe zarządzanie i nadzór nad wdrażaniem systemów ERP IFS poprzez rozplanowanie, implementację, kontrolowanie procesów wdrażania systemów w Grupie, w celu spełnienia wymogów biznesowych projektu,
  • ścisła współpraca z kluczowymi użytkownikami oraz Działami IT w celu nadzorowania wszystkich faz cyklu życia projektów,
  • zapewnienie realizacji zobowiązań w uzgodnionym terminie, kosztach i parametrach jakościowych, a także zarządzanie ryzykiem skutków operacyjnych w projekcie,
  • kontrolowanie budżetu projektu, harmonogramu, zasobów, a także koordynowanie przygotowywania dokumentacji  wdrożeniowej projektów,
  • pełnienie roli eksperta merytorycznego, w tym proponowanie zmian, działań naprawczych, w obszarach wymagających poprawy,
  • przygotowywanie okresowych raportów o stanie projektów bezpośrednio do Kierownika Grupy IT.

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe (informatyka, inżynieria oprogramowania/systemów lub pokrewna związana z technologią),
  • posiadasz tytuł licencjacki z zakresu zarządzania,
  • masz certyfikat PMI - atut mile widziany,
  • komunikujesz się w języku angielskim na poziomie B2,
  • masz min. 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu IFS w organizacjach międzynarodowych,
  • możesz pochwalić się obszerną znajomością procesów biznesowych, a także silnym zrozumieniem operacji biznesowych zachodzących w organizacji,
  • posiadasz doświadczenie w przeglądaniu analiz biznesowych, dokumentacji i usprawniania procesów,
  • znasz się w praktyce na zarządzaniu projektami, w tym również na koordynacji pracy zespołów projektowych,
  • cechują Cię: bardzo dobre umiejętności interpersonalne, komunikacyjne (zarówno ustne jak i  pisemne),
  • jesteś osobą ambitną, kreatywną, nastawioną na wprowadzanie innowacyjnych zmian w organizacji,
  • potrafisz pracować z różnorodnymi grupami pracowników i rozwiązywać problemy  w sposób dojrzały i mądry,
  • posiadasz prawo jazdy kat. "B",
  • jesteś gotowy do wyjazdów służbowych do innych jednostek w Grupie.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • ambitną pracę we wdrożeniach systemów IFS w dużej Grupie Kapitałowej,
  • kontrakt B2B na 3 lata po okresie próbnym,
  • atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
  • niezbędne narzędzia do pracy (tablet, telefon komórkowy).

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.