Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Lokalizacje

  • Piaseczno
    (05-319)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista Service Desk z językiem angielskim

Piaseczno

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2021-02-22 15:40:02

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista Service Desk z językiem angielskim
Piaseczno

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych  Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – globalnej firmy przemysłowej działającej w obszarze produkcji i inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista Service Desk z językiem angielskim

Miejsce pracy: okolice Piaseczna, woj. mazowieckie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Udzielanie podstawowego wsparcia technicznego użytkownikom w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania, głównie w regionie Polski i Wielkiej Brytanii, ale również na terenie MEAI i APAC,
  • Rozwiązywanie problemów użytkowników i dokumentacja zgłoszeń przychodzących drogą mailową, telefoniczną i za pośrednictwem elektronicznego systemu zgłoszeń,
  • Dokumentowanie rozwiązań i tworzenie bazy wiedzy pozwalającej na szybkie rozwiązywanie problemów,
  • Nadzór nad poprawnością działania komputerów, oprogramowania i sprzętu peryferyjnego,
  • Zgłoszenie poważniejszych problemów do przełożonego.

 

Wymagania

  • Co najmniej dwóch lat doświadczenia w branży IT,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (poziom C1),
  • Znajomości elektronicznego systemu zgłoszeń,
  • Doświadczenia w użytkowaniu oprogramowania Teamviewer lub podobnych narzędzi,
  • Doskonałej komunikatywności i nastawienia pro-klienckiego,
  • Umiejętności organizacji pracy i ustalania priorytetów,
  • Umiejętności i gotowości do pracy w międzynarodowym, rozproszonym zespole.
  •  

Oferujemy

  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie zespołu we wdrożeniu w nowe obowiązki,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy, pakiet dodatkowych benefitów (dofinansowanie pakietów sportowych, prywatna opieka medyczna),
  • Szkolenia językowe oraz możliwość zdobywania ciekawego doświadczenia w międzynarodowej firmie,
  • Komfortowe i nowoczesne środowisko pracy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.