Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Gliwice
    (44-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Key Account Manager - branża dekoracyjna

Gliwice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2021-03-03 12:48:06

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Key Account Manager - branża dekoracyjna
Gliwice

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych  Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta – firmy produkcyjno-handlowej, działającej w branży dekoracyjnej, mająca ugruntowaną pozycję na rynku, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Key Account Manager - branża dekoracyjna

Miejscepracy: Gliwice

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie rozmów z sieciami handlowymi w zakresie obsługi oraz pozyskiwania nowych zamówień,
  • Współpracę z firmą merchandisingową w zakresie ekspozycji towaru na sklepach,
  • Obsługę reklamacji i zwrotów towarów,
  • Kontrolę kosztów zgodnie z umowami handlowymi,
  • Udzielanie informacji o produktach i bieżącą obsługę klientów,
  • Koordynowanie pracy Asystenta Działu Handlowego,
  • Wprowadzanie zamówień do wewnętrznego systemu ERP,
  • Kontrolę i rozliczanie płatności klienta internetowego,
  • Bieżące raportowanie,
  • Współpracę z pionem produkcyjnym oraz logistycznym.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy w firmie handlowej,
  • Doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi,
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • Umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami,
  • Zdolności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
  • Umiejętności przygotowywania raportów oraz analiz,
  • Bardzo dobrej obsługi komputera oraz pakietu MS Office (w tym Excela), praktyczna znajomość systemu klasy ERP będzie mile widziana,
  • Czynnego prawa jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód),
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + prowizje,
  • Stałe godziny pracy od 08:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku,
  • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę pracy,
  • Możliwości rozwoju zawodowego, w tym awansu.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.