Praca na stanowisku Specjalista/Konsultant Techniczno-Handlowy
Poznań
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2021-04-19 11:07:26
Opublikowane 2021-04-19 11:07:26
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista/Konsultant Techniczno-Handlowy
Poznań
Opis stanowiska
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego Klienta – firmy zajmującej się sprzedażą oraz wsparciem technicznym produktów z branży zabezpieczeń, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista/Konsultant Techniczno-Handlowy
Miejsce pracy: Poznań, woj. wielkopolskie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:
- Doradztwo w doborze najlepszych rozwiązań spełniających oczekiwania klienta,
- Udzielanie wsparcia w zakresie obsługi, uruchamiania urządzeń dystrybuowanych przez firmę naszego Klienta,
- Dbanie o podtrzymanie ciągłości zakupowej i monitorowanie potrzeby klientów,
- Budowanie nowych relacji w oparciu o istniejącą bazę kontaktów oraz samodzielne przeprowadzanie badania rynku,
- Współpracę z pozostałymi członkami zespołu,
- Udoskonalanie swojego warsztatu pracy poprzez uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach ( w tym produktowych),
- Współtworzenie polityki produktowej firmy oraz stałe monitorowanie sytuacji w branży, analizę działań konkurencji,
- Zapewnienie odpowiedniego poziomu obsługi klientów odwiedzających salon sprzedaży (w tym obsługi administracyjnej: przygotowywanie oferty, dokumentów sprzedaży).
Wymagania
- Wykształcenia co najmniej średniego technicznego,
- Umiejętności konfiguracji urządzeń sieciowych,
- Znajomości podstaw elektrotechniki,
- Umiejętności zarządzania relacjami z Klientem,
- Umiejętności stosowania technik negocjacyjnych i sprzedażowych, m.in. up-selling i cross-selling,
- Umiejętności planowania swojej pracy i zarządzania priorytetami/czasem pracy,
- Znajomości pakietu MsOffice,
- Mile widziana znajomość podstaw konfiguracji TCP/IP,
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży zabezpieczeń lub elektrotechnicznej,
- Mile widziane prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
- Swobodę w doborze narzędzi i sposobów realizacji zadań,
- Ścieżkę rozwoju zawodowego, opartą o wzrost odpowiedzialności i kompetencji,
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop),
- Pracę w zespole złożonym z profesjonalistów nastawionych na realizację działań,
- Pozytywną atmosferę pracy w nowoczesnej firmie.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.