Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Poznań
    (61-772)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista/Konsultant Techniczno-Handlowy

Poznań

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2021-04-19 11:07:26

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista/Konsultant Techniczno-Handlowy
Poznań

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych  Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klientafirmy zajmującej się sprzedażą oraz wsparciem technicznym produktów z branży zabezpieczeń, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista/Konsultant Techniczno-Handlowy
Miejsce pracy: Poznań, woj. wielkopolskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:

  • Doradztwo w doborze najlepszych rozwiązań spełniających oczekiwania klienta,
  • Udzielanie wsparcia w zakresie obsługi, uruchamiania urządzeń dystrybuowanych przez firmę naszego Klienta,
  • Dbanie o podtrzymanie ciągłości zakupowej i monitorowanie potrzeby klientów,
  • Budowanie nowych relacji w oparciu o istniejącą bazę kontaktów oraz samodzielne przeprowadzanie badania rynku,
  • Współpracę z pozostałymi członkami zespołu,
  • Udoskonalanie swojego warsztatu pracy poprzez uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach ( w tym produktowych),
  • Współtworzenie polityki produktowej firmy oraz stałe monitorowanie sytuacji w branży, analizę działań konkurencji,
  • Zapewnienie odpowiedniego poziomu obsługi klientów odwiedzających salon sprzedaży (w tym obsługi administracyjnej: przygotowywanie oferty, dokumentów sprzedaży).

Wymagania

  • Wykształcenia co najmniej średniego technicznego,
  • Umiejętności konfiguracji urządzeń sieciowych,
  • Znajomości podstaw elektrotechniki,
  • Umiejętności zarządzania relacjami z Klientem,
  • Umiejętności stosowania technik negocjacyjnych i sprzedażowych, m.in. up-selling i cross-selling,
  • Umiejętności planowania swojej pracy i zarządzania priorytetami/czasem pracy,
  • Znajomości pakietu MsOffice,            
  • Mile widziana znajomość podstaw konfiguracji TCP/IP,
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży zabezpieczeń lub elektrotechnicznej,
  • Mile widziane prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • Swobodę w doborze narzędzi i sposobów realizacji zadań,
  • Ścieżkę rozwoju zawodowego, opartą o wzrost odpowiedzialności i kompetencji,
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop),
  • Pracę w zespole złożonym z profesjonalistów nastawionych na realizację działań,
  • Pozytywną atmosferę pracy w nowoczesnej firmie.            
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.