Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inżynieria / Technika / Jakość

Lokalizacje

  • Gliwice
    (44-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Manager ds. Rozwoju / Business Development Manager

Gliwice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2021-04-23 13:52:03

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Manager ds. Rozwoju / Business Development Manager
Gliwice

Opis stanowiska

Smart-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej, lidera w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Manager ds. Rozwoju / Business Development Manager

Miejsce pracy: Gliwice

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Identyfikację nowych rynków, trendów, możliwości oraz potrzeb klientów,
  • Tworzenie planów sprzedażowych i realizację założonych celów,
  • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i utrzymanie z nimi długotrwałych relacji,
  • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych,
  • Monitoring konkurencji i analiza ich działań,
  • Udział w inicjowaniu nowych kierunków strategii rozwoju firmy i jej realizacji,
  • Koordynację działań z członkami zespołu sprzedażowego i pozostałymi działami.

 

Wymagania

  • Wykształcenia wyższego technicznego,
  • Doświadczenia na analogicznym stanowisku w międzynarodowej firmie produkcyjnej o profilu produkcji konstrukcji stalowych lub zbliżonym,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • Biegłej obsługi pakietu Microsoft Office,
  • Gotowości do odbywania podróży służbowych – około 50%,
  • Umiejętności czytania i omawiania specyfikacji technicznych,
  • Postawy proaktywnej, otwartości i komunikatywności,
  • Odpowiedzialności i samodzielności w działaniu.

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w prestiżowej i rozwijającej się firmie, w międzynarodowym środowisku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
  • Dodatkowe benefity w postaci prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz pakietu świadczeń socjalnych,
  • Samochód służbowy,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Bogaty pakiet szkoleń i możliwość rozwoju osobistego i udział w rozwoju firmy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.