Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Lokalizacje

  • Sosnowiec
    (18-413)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Księgowa/Księgowy KPiR

Sosnowiec

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2021-05-28 13:57:19

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Księgowa/Księgowy KPiR
Sosnowiec

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych  Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta– firmy oferującej doradztwo podatkowe i prawne oraz usługi księgowo-rachunkowe i finansowo-ubezpieczeniowe, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Księgowa/Księgowy KPiR

Miejsce pracy: Sosnowiec

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Obsługę klientów w zakresie prowadzenia Książek Przychodów i Rozchodów,
  • Weryfikację dokumentów oraz księgowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Sporządzanie odpowiednich deklaracji PIT i VAT,
  • Pomoc w optymalizacji podatkowej prowadzonych firm,
  • Realizację dodatkowych zadań związanych z obszarem Księgowym.

Wymagania

  • Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na KPIR, Ryczałcie – optymalnie w biurze rachunkowym,
  • Praktycznej umiejętności tworzenia deklaracji PIT i VAT,
  • Dobrej znajomości aktualnych przepisów podatkowych,
  • Wykształcenia wyższego lub średniego (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość),
  • Znajomości MS Office oraz mile widziana znajomość programu Płatnik,
  • Bardzo dobrej organizacja pracy własnej,
  • Dokładności, systematyczności i zaangażowania.

Oferujemy

  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w intensywnie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz niezbędne narzędzia pracy,
  • Miłą atmosferę oraz wsparcie merytoryczne ze strony przełożonego.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.