Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Produkcja

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Zakupów

Warszawa

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2021-06-15 12:03:42

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Zakupów
Warszawa

Opis stanowiska

SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa  personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów.Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

 

Dla naszego Klienta– międzynarodowej firmy zajmującej się zaopatrzeniem biur, magazynów oraz warsztatów, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Zakupów

Miejscepracy: Warszawa

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Budowanie długofalowych relacji biznesowych z dostawcami,
  • Realizację wyznaczonych planów i celów zakupowych, zgodnie z polityką firmy,
  • Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi partnerami ze Wschodu i nie tylko,
  • Przygotowywanie umów i koordynację realizacji zamówień,
  • Bliską współpracę z zespołem produktowym, R&D, zespołem marketingu,
  • Bieżące raportowanie i wykonywanie innych zleconych zadań związanych z obszarem zakupowym.

 

Wymagania

  • Posiadania doświadczenia w obszarze zakupów w firmach przemysłowych lub logistycznych,
  • Znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację,
  • Dyspozycyjności i gotowości do odbywania podróży służbowych,
  • Dobrej znajomości MS Office,
  • Czynnego prawa jazdy kat. B,
  • Umiejętności analitycznych, samodzielności, odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • Znajomości branży zaopatrzenia biur i magazynów – co będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie,
  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon,
  • Bogaty pakiet socjalny: do wyboru opieka medyczna, karta multisport, karta Edenred, bilety do teatru,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, przyjemną atmosferę i duże możliwości rozwoju zawodowego.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.