Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Lokalizacje

  • Świebodzice
    (58-160)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Kadr i Płac

zakończona
Opublikowane 2021-07-09 12:34:13

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Kadr i Płac
Świebodzice

Opis stanowiska

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - firmy z branży produkcyjnej - osoby do pracy, na stanowisku:

Specjalista ds. Kadr i Płac

Miejsce pracy: ok. Świebodzic/Wałbrzycha

 

Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

  • prowadzenie pełnej administracji kadrowej,  w tym prowadzenie akt personalnych zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków,

  • przygotowywanie, nadzór oraz prowadzenie  kompleksowej dokumentacji pracowniczej, 

  • sporządzanie listy płac, terminowe naliczanie wynagrodzeń, składek na ubezpieczenia społeczne oraz innych świadczeń pieniężnych,

  • merytoryczne wsparcie pracowników z zakresu prawa pracy, podatków i przepisów ZUS,

  • przygotowywanie raportów oraz zestawień.

 

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie kierunkowe wyższe lub średnie,

  • masz min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,

  • znasz bardzo dobrze przepisy z zakresu finansów, rachunkowości, podatków oraz ZUS i Prawa pracy,

  • posiadasz bardzo dobrą znajomość programu Płatnik (obsługa ERP Optima będzie dodatkowym atutem),

  • potrafisz samodzielnie sporządzać deklaracje ZUS, PIT, PFRON, GUS, PPK,

  • używasz płynnie języka angielskiego w kontekście zawodowym,

  • cechują Cię: skrupulatność, sumienność, terminowość, a także odpowiedzialność i zaangażowanie w pracy,

  • posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analityczne, interpersonalne, a także komunikacyjne.

 

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • wewnętrzny system szkoleń,

  • pracę w międzynarodowym środowisku, 

  • bogaty pakiet benefitów pozapłacowych  (m.in.  rozszerzona opieka zdrowotna itp.).

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.