Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Pracownik Wsparcia Technicznego z j. duńskim i angielskim

Warszawa

, Teleperformance Polska
zakończona
Opublikowane 2015-08-10 20:32:41

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Pracownik Wsparcia Technicznego z j. duńskim i angielskim
Warszawa

Opis stanowiska

Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta.

Miejsce pracy: Warszawa


Obowiązki:
• Obsługa połączeń przychodzących w języku duńskim i angielskim - infolinia wsparcia technicznego jednej z największych firm dostarczających rozwiązania technologiczne na całym świecie;
• Obsługa poczty e-mail w języku duńskim i angielskim;
• Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów;
• Przeprowadzanie zdalnej diagnozy oraz konfiguracji urządzeń;

Wymagania

Oczekiwania:
• Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 -18:30 (praca zmianowa, zmiany osimiogodzinne);
• Biegła znajomość języka duńskiego i angielskiego (native speaker / near native speaker);
• Mile widziana znajomość języka polskiego;
• Wyższe wykształcenie;
• Chęć poszerzenia swojej wiedzy o zagadnienia z dziedziny IT;

Oferujemy

Oferujemy:
• Stabilne warunki zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Konkurencyjne wynagrodzenie;
• Stałe godziny pracy;
• Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze;
• Pakiet profesjonalnych szkoleń technicznych i produktowych prowadzonych przez naszych trenerów i bezpośrednio przez Klienta;
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.