Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Marketing / Public Relations

Lokalizacje

  • Trzebnica
    (55-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. marketingu

zakończona
Opublikowane 2021-08-20 10:46:19

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. marketingu
Trzebnica

Opis stanowiska

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – firmy handlowo-usługowej – osoby do pracy, na stanowisku:

SPECJALISTA DS. MARKETINGU

Miejsce pracy: okolice Trzebnicy

Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

  • współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy,

  • prowadzenie akcji i projektów wspomagających sprzedaż m.in. organizacja eventów i targów branżowych,

  • pozyskiwanie oraz obsługa nowych platform sprzedażowych,

  • zarządzanie treścią  firmowych kanałów komunikacyjnych oraz social mediów,

  • analiza danych, rynku oraz mierzenie efektywności kampanii marketingowych z wykorzystaniem Google Analytics, Google Search Console, SimmilarWeb.

 

 

 

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • posiadasz wiedzę w obszarach: SEO, content marketing, copywritting, social media,

  • swobodnie obsługujesz MS EXCEL oraz narzędzia e-marketingowe tj.: Freshmail

  • masz znajomość Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign)- atut mile widziany, 

  • jesteś zdecydowany we wdrażaniu nowych pomysłów i rozwiązań marketingowych,

  • używasz płynnie języka angielskiego w kontekście zawodowym,

  • cechują Cię: kreatywność, zaangażowanienie w dążeniu do realizacji celów oraz umiejętność pracy  w zespole.

 

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • stałe godziny oraz stacjonarny charakter pracy, 

  • wewnętrzny system szkoleń,

  • bogaty pakiet benefitów pozapłacowych  (m.in. opieka zdrowotna).

 

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.