Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Marketing / Public Relations

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. e-marketingu

Warszawa

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2021-08-31 14:17:27

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. e-marketingu
Warszawa

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – firmy z branży energetycznej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. e-marketingu

Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Realizowanie strategii pozyskiwania leadów w kanałach e-commerce, m.in. w Google, FB, na platformach sprzedażowych,
  • Planowanie, budżetowanie oraz odpowiedzialność za całościowe działania w zakresie e-marketingu (np. materiały reklamowe, kampanie, content marketing),
  • Optymalizację stron www (przebudowa, testy A/B, proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań),
  • Analizę lejka sprzedażowego (wdrażanie rozwiązań zwiększających ruch, konwersję),
  • Współpracę z zewnętrznymi agencjami w celu wdrażania mechanizmów Marketing Automation oraz SEO/SEM.
  • Analizę efektywności działań marketingowych oraz ich kosztów;
  • Aktywną promocję firmy, min. prowadzenie strony internetowej, tworzenie newslettera.

Wymagania

  • Co najmniej 3-letniego doświadczenia w obszarze e-commerce od strony marketingowej
  • Posiadania bardzo dobrej znajomości Google Analytics,
  • Praktycznej znajomości narzędzi Google Ads, Facebook Analytics, Facebook Ads, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Google Search Console,
  • Umiejętności generowania ruchu i pozyskiwania leadów,
  • Doświadczenia w zakresie automatyzacji marketingu,
  • Umiejętności wykorzystania takich narzędzi jak Salesmanago, GTM, GSC,
  • Znajomości narzędzi marketingowych (SEO, SEM, Analytics, AdWords, FB) od strony praktycznej,
  • Umiejętności analitycznego myślenia, zaangażowania oraz nastawienia na cel oraz dużej chęci rozwoju.
  • Mile widziane wykształcenie wyższe w obszarze ekonomii, informatyki, marketingu i zarządzania oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość programów graficznych (Corel, Photoshop).

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, umowę o pracę oraz stabilność zatrudnienia,
  • Elastyczny czas pracy – możliwość częściowej pracy zdalnej,
  • Atrakcyjne dodatki, takie jak karta Multisport oraz inne pozapłacowe benefity,
  • Możliwości dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, budowę autorskich rozwiązań oraz dużą dozę samodzielności przy wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Możliwość samodzielnego kreowania nowatorskich rozwiązań e-commerce,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia oraz budowania pozycji eksperta w firmie będącej rozpoznawalną marką na rynku,
  • Wspierającą i serdeczną atmosferę pracy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.