Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Oczekiwane wykształcenie

  • Magister

Lokalizacje

  • Kraków (Kraków-Śródmieście)
    (31-105)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Administracji Personalnej z Językiem Niemieckim

Kraków (Kraków-Śródmieście)

, Advisory Group TEST Human Resources
zakończona
Opublikowane 2015-01-21 11:02:57

Opis działalności firmy

BLOKADA PRACODAWCY - SPRAWDZIĆ EMAIL UŻYTKOWNIKA Jesteśmy konsultantami HR - partnerami międzynarodowych korporacji w Polsce i czołowych polskich przedsiębiorstw. Jako firma rekrutacyjna działamy od 1991 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy ponad 10000 projektów z obszaru HR, co uczyniło nas jedną z najbardziej doświadczonych agencji rekrutacyjnych.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Administracji Personalnej z Językiem Niemieckim
Kraków (Kraków-Śródmieście)

Opis stanowiska

  • Udział w realizacji migracji pierwszych procesów HR (między innymi administracja kadrowa, rozliczanie podróży służbowych, technologia/systemy informacji HR, wynagrodzenia) •
  • Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum LGBS w Krakowie•
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim•
  • Wsparcie Team Leadera w organizacji pracy zespołu

Wymagania

  • Min. bardzo dobra znajomość języka niemieckiego•
  • Min. komunikatywna znajomość języka angielskiego•
  • Min. 3 lata doświadczenia w obszarze HR •
  • Umiejętność obsługi Windows i MS Office•
  • Bardzo dobre zdolności komunikacji i współpracy•
  • Systematyczność i dokładność •
  • Zorientowanie na klienta

Oferujemy

  • Możliwość uczestnictwa w budowaniu nowego serwisu•
  • Możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego i rozwoju kompetencji w obszarze HR•
  • Codzienny kontakt zawodowy w języku niemieckim•
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku•
  • Unikalny pakiet benefitów i system premiowy•
  • Szkolenia początkowe i zaawansowane•
  • Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych•
  • Pracę w przyjaznej atmosferze z wykorzystaniem zaawansowanych systemów•
  • Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym•
  • Warunki i organizację pracy przyjazną dla matek - wyróżnienie w plebiscycie “Firma Przyjazna Matce”•
  • Biuro dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.