Praca na stanowisku Key Account Manager (kina, teatry, kabarety itp.)
Cała Polska
, SALES FORzakończona
Opublikowane 2015-08-18 17:06:21
Opublikowane 2015-08-18 17:06:21
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Key Account Manager (kina, teatry, kabarety itp.)
Cała Polska
Opis stanowiska
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży – pozyskiwanie nowych klientów (teatry, kabarety, kina itp.),
- Budowanie długoterminowej współpracy z klientami – instytucje kultury,
- Prognozowanie sprzedaży,
- Planowanie spotkań i prowadzenie szkoleń dla klientów oraz zarządzanie podległym terytorium,
- Zarządzanie budżetem marketingowym.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe,
- Min. 5 letnie doświadczenie w pracy w sprzedaży,
- Doświadczenie w kontaktach z instytucjami kultury – mile widziane,
- Doświadczenie w sprzedaży oprogramowania – mile widziane,
- Wysoki poziom kultury osobistej;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja) – warunek konieczny,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Dobra znajomość MS Excel i MS PowerPoint,
- Otwartość na nowe wyzwania,
- Łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami, empatia, dynamizm,
- Prawo jazdy kat. B (czynne).
Oferujemy
- Ciekawą pracę i wyjazdy służbowe,
- Umowę o pracę,
- Służbowy samochód, telefon i sprzęt komputerowy,
- Wynagrodzenie złożone ze stałej pensji plus premia uzależniona od wyników,
- Pracę w profesjonalnym i młodym zespole, w przyjaznej i partnerskiej atmosferze,
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.