Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Oczekiwane wykształcenie

  • Magister

Lokalizacje

  • Rzeszów
    (35-010)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Menager/Lider/Koordynator ds. rozwoju sprzedaży i budowania nowych kanałów sprzedaży

Rzeszów

, Assunto Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2021-10-04 13:13:52

Opis działalności firmy

Firma Assunto Sp. z o.o. powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku pracodawców oraz osób poszukujących pracy.

Naszą misją jest realizowanie procesów rekrutacyjnych dla naszych Klientów tak,aby zarówno Pracodawca jak i Pracownik mieli satysfakcję z wzajemnej współpracy.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Menager/Lider/Koordynator ds. rozwoju sprzedaży i budowania nowych kanałów sprzedaży
Rzeszów

Opis stanowiska

  •         Analiza rynku i konkurencji,
  •         Zbudowanie nowej bazy klientów agencji B2B,
  •         Samodzielne przygotowanie strategii sprzedażowej i dotarcie do klientów,
  •         Kontakt z bezpośrednim przełożonym w zakresie wyników sprzedaży, rozwoju sprzedaży, analizy konkurencji, realizacji planu,
  •         Sprzedaż ciągła tj. comiesięczne pozyskiwanie nowej puli klientów,
  •         Doradztwo i sprzedaż usług marketingowych,
  •         Budowanie bazy klientów B2B z wykorzystaniem prospectingu,
  •         Praca na ciepłych i zimnych lead’ach,
  •         Kontakt telefoniczny z klientem
  •         Współpraca z innymi działami.
  •         Analiza rynku i konkurencji,
  •         Zbudowanie nowej bazy klientów agencji B2B,
  •         Samodzielne przygotowanie strategii sprzedażowej i dotarcie do klientów,
  •         Kontakt z bezpośrednim przełożonym w zakresie wyników sprzedaży, rozwoju sprzedaży, analizy konkurencji, realizacji planu,
  •         Sprzedaż ciągła tj. comiesięczne pozyskiwanie nowej puli klientów,
  •         Doradztwo i sprzedaż usług marketingowych,
  •         Budowanie bazy klientów B2B z wykorzystaniem prospectingu,
  •         Praca na ciepłych i zimnych lead’ach,
  •         Kontakt telefoniczny z klientem
  •         Współpraca z innymi działami.

 

 

 

 

 

 

 

Wymagania

  •         Wykształcenie min. średnie,
  •         Mile widziane wykształcenie kierunkowe: marketing,
  •         Potwierdzone doświadczenie w zarzadzaniu zespołem sprzedażowym,
  •         Doświadczenie w budowaniu struktur sprzedażowych przedsiębiorstwa,
  •         Doświadczenie w pracy z klientem B2B – warunek konieczny,
  •         Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe swoje i podległego zespołu,
  •         Znajomość trendów marketingu internetowego, ecommerce, social media,
  •         Znajomość MS Office (Excel),
  •         Bardzo wysoka kultura osobista,
  •         Komunikatywność, samodyscyplina, odporność na stres,
  •         Prawo jazdy.

Oferujemy

 

  •         Pracę w dobrze rozwijającej się firmie,
  •         Zatrudnienie w ramach umowy o pracę, B2B,
  •         Stałe, atrakcyjne wynagrodzenie.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.