Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Lokalizacje

  • Tychy
    (43-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Kierownik Działu Finansów i Administracji

Tychy

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2021-12-08 14:21:58

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Kierownik Działu Finansów i Administracji
Tychy

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacj izleceń.

Dla naszego Klienta– międzynarodowej firmy zajmującej się projektowaniem i produkcją urządzeń z branży inżynieryjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Kierownik Działu Finansów i Administracji

Miejscepracy: Tychy

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Organizację pracy działu finansowego i administracyjnego,
  • Nadzór nad procesami związanymi z fakturowaniem, rozliczaniem oraz windykacją należności,
  • Przygotowywanie sprawozdań i raportów dotyczących przychodów, kosztów, wyników finansowych oraz kredytów,
  • Kontrolę obiegu dokumentów przekazywanych do biura rachunkowego,
  • Współpracę z instytucjami finansowymi, bankami oraz audytorami,
  • Przygotowywanie wniosków kredytowych oraz kompletowanie dokumentacji kredytowej,
  • Prowadzenie rejestru zamówień,
  • Nadzór nad obszarem kadrowym (akta osobowe, szkolenia BHP) oraz nad innymi działaniami administracyjnymi zapewniającymi sprawną pracę biura.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (administracja, zarządzanie, finanse),
  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne i kierownicze,
  • Język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycze,
  • Umiejętność zarządzania podległym zespołem,
  • Otwartość, komunikatywność oraz umiejętność wyznaczania priorytetów,
  • Znajomość programu SAP lub Enova – będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w intensywnie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, Multisport),
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, w zgranym i pomocnym zespole,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Gruntowne przeszkolenie i wdrożenie w zakresie systemu SAP.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.