Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Logistyka / Spedycja / Magazynowanie

Lokalizacje

  • Jelcz-Laskowice
    (55-220)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Jakości Dostawców

Jelcz-Laskowice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2022-01-31 12:13:41

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Jakości Dostawców
Jelcz-Laskowice

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy produkcyjnej działającej w branży przemysłowej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Jakości Dostawców

Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Opracowywanie oraz przeprowadzanie inspekcji jakościowych u dostawców,
  • Sprawowanie kontroli nad powiązanymi działaniami usprawniającymi,
  • Optymalizację jakości dostaw, monitorowanie działań zapobiegawczych i korygujących, wdrażanie usprawnień,
  • Prowadzenie procesu kwalifikacji i wdrożenia nowego dostawcy,
  • Praca zgodna ze standardem World Class Manufacturing,
  • Kooperacja z działem badawczo-rozwojowym oraz zakupów,
  • Poszukiwanie nowych dostawców,
  • Prowadzenie działań związanych z dostawcami w zakresie komponentów i surowców, zgodne z przyjętą strategią produktową i zakupową.

Wymagania

  • Min. 2-3 lata doświadczenia w pracy w na podobnym stanowisku (rozwój dostawców, audyty dostawców, kwalifikowanie nowych dostawców) w firmie produkcyjnej o międzynarodowym zasięgu,
  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Certyfikatu auditora wewnętrznego ISO 9001,
  • Praktyczna znajomość programów SAP/ERP i Excel,
  • Znajomość języka angielskiego, w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację werbalną i pisemną,
  • Znajomości języka włoskiego – co będzie mile widziane (niewymagane),
  • Znajomość narzędzi jakościowych tj. 8D,SPC, 5Why, 4M, plany kontroli, FMEA (znajomość APQP i PPAP będzie dodatkowym atutem),
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Gotowości do podróży służbowych (głównie w Europie),
  • Komunikatywności, dokładności, nastawienia na rezultaty oraz dobrej organizacji pracy własnej.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, w międzynarodowym zespole,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet socjalny z prywatną opieką medyczną,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Lekcje języka angielskiego,
  • Dofinansowanie do posiłków w kantynie firmy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.